"Vodilni, ki so se izkazali za najbolj uspešne, so bili tisti, ki so bili močno narcisoidni in hkrati izjemno ponižni." Tako pravi profesor poslovne etike iz univerze v Utahu Bradley P. Owens, ki dodaja, da je ponižnost oz. spoštljivost tista, ki nadomesti ali ublaži ekstremne oblike narcizma.
Nekaj podobnega se je zgodilo pokojnemu Stevu Jobsu. Slednji se je moral, čeprav je bil močno narcisoiden, ponižnosti naučiti, ko so ga odpustili iz Appla. Skoraj desetletje kasneje se je Jobs vrnil v podjetje in vodil svoje zaposlene na povsem drugačen način, z veliko večjo mero skromnosti. Kot pojasnjuje profesor, je Jobs za svoj vzpon potreboval narcisoidnost, a ko je prišel na vodilno pozicijo, se je moral naučiti drugih vrlin. Če ne, se ne bi nikoli mogel dokazati kot dober vodja.
Torej: narcizem ga je pripeljal do vodilne pozicije, a tam se je obdržal le zaradi ponižnosti oz. spoštljivosti - še posebej v odnosu do podrejenih.
Jobs je pred tem ves čas gnal zaposlene, in sicer čez vse meje zmogljivosti. Ni bil sočuten, celo nesramen je bil.

Znaki, da je vaš šef dober vodja
Uspešen in dober vodja kolektiva ne bo vladal, temveč bo vodil zaposlene, jih motiviral, usmerjal, učil novih veščin ... Za kolektiv bo skrbel in se trudil, da bo v skupini vladala enotnost, kolegialnost ter razumevanje. Morebitne spore oz. nesporazume bo prepoznal in če je treba, tudi posredoval pri njihovi razrešitvi. Zaposlene bo obravnaval enako.
Razumel bo, da ima vsak delavec svoje pomanjkljivosti, a se bo osredotočal na njihove prednosti. Potrudil se bo razumeti vsakega člana ekipe - ljudje smo si namreč različni.
Tudi sami bodo priznali, da potrebujejo počitek in da ne vedo vsega. Da se tudi sami razvijajo in učijo.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV