Cekin.si
Bert in John Jacobs

Kariera

Imela sta 66 evrov in ustvarila to!

M.M.
13. 07. 2018 08.31
2

Kaj bi delal in kako bi služil denar za življenje? Morda je rešitev v pozitivnosti in optimizmu!

Bert in John Jacobs
Bert in John JacobsFOTO: AP

Brata Bert in John Jacobs sta želela uspeti z lastnim poslom. Želela sta prodajati majice z različnimi potiski, a abstraktni motivi nikakor niso šli v promet. Zato sta iskala nove ideje, saj jima je na računu ostalo le 78 dolarjev oz. 66 evrov.

Česa si želijo ljudje? V kakšnem svetu živimo? Kaj nam povzroča nelagodje in kaj sproščenost? 

Pozitivnost in optimizem. 

In sta se usmerila v pozitivne misli. Na majice sta začela tiskati slogane "Life is good" (Življenje je dobro) in požela poslovni uspeh. V treh letih sta s tem sloganom zaslužila kar milijon dolarjev (več kot 850.000 evrov). 

To se je dogajalo v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, danes pa s pozitivnimi sporočili služita okoli 100 milijonov dolarjev na leto, kar je 85,5 milijona evrov. Sporočila sta začela tiskati tudi na druge artikle, ki jih prodajata na spletu in v več kot 2.500 trgovinah, ki jih imata v ZDA in Kanadi. 

Njuna vizija je še vedno ista: širiti optimizem. Sedež podjetja je v ameriškem mestu Boston, zaposlenih pa je 178 delavcev. Ker so zapriseženi širjenju optimizma, podjetje vsako leto v dobrodelne namene nameni 10 odstotkov letnega zaslužka. Denar gre za otroke v stiski. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Tako boste s hobijem še zaslužili!

Vse več ljudi si želi svobode odločanja v njihovem lastnem podjetju. Gre za dvorezen meč: sicer boste svobodni in sami svoji šefi, a odgovornost je velika. Nekateri zelo hitro začnejo pogrešati delo od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure ter odklop, ki sledi po 16. uri in vsak konec tedna. Ko si podjetnik, so odklopi sicer zelo pomembni, a tudi zelo redki in skrbno načrtovani. Zato je pomembno, da svoj posel res začutite kot svoje poslanstvo in način življenja, ki ga želite deliti z drugimi. Ne gre le za izdelek ali storitev, ki jo ponujate trgu, temveč za zgodbo, v katero je izdelek umeščen.

Nekateri dolga leta negujejo svoje hobije, pri tem pa se sploh ne zavedajo, da gre v bistvu za potencialno zelo donosne posle, s katerimi bi lahko zaslužili toliko denarja, da jim več ne bi bilo treba hoditi v redne službe. Rešitve imajo tik pred nosom. Nekateri jih prepoznajo in razvijejo v posel, spet drugi si ne upajo tvegati, tretji pa svojih hobijev nikoli ne dojamejo kot nekaj, od česar bi lahko živeli.  

Mlajši ponavadi s svojim "hobijem" takoj skočijo v podjetniške vode. Starejši so bolj previdni, saj imajo večinoma že družine ali krediti, zaradi katerih si ne upajo tvegati. Zato ponavadi poleg zaposlitve delajo še na svoji ideji, in sicer vse do trenutka, ko res ne postane jasno, da lahko z njo tudi finančno živijo (ne preživijo, temveč živijo). 

Zaslužke, ki jih ustvarite s svojo idejo, vložite nazaj v razvoj posla. Začrtajte poslovni načrt: kako se boste razvijali, kako hitro, v katere smeri, ustvarite pa tudi rezervne načrte v primeru "katastrof". Bodite izvirni, drugačni in z vizijo.

Razmislite, kako se boste predstavili javnosti. Številni postavijo svoje profile na družbenih omrežjih, kjer objavljajo ne le svoje izdelke, temveč način življenja. To je zelo pomembno: kupci oz. uporabniki želijo vedeti, kakšno zgodbo podpirajo. Ali je to pravična trgovina, bio in eko izdelki ipd. Prav tako želijo vedeti, koga podpirajo: kdo ste, kaj zagovarjate, kako živite, kako gledate na svet, okolje, ljudi ... Vse to je pomembno! Vi morda verjamete v svoje izdelke in v njih vidite zgodbo, a potrošniki je ne. Zato spregovorite in jim jo povejte. Ustvarite svoj krog ljudi, sledilcev in kupcev. Oni bodo nato spontano širili glas o dobrih izdelkih oz. storitvah. 

Če se sprašujete, kako naj poleg redne zaposlitve vodite še svoj posel, potem je odgovor na dlani: z dobro organizacijo je vse mogoče. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (2)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861