Cekin.si
image (28)

Kariera

Zaradi teh fotografij sta zakonca ostala brez zaposlitve

M.M.
19. 07. 2019 08.36
6

V Franciji odmeva primer zakonskega para, ki je zaradi fotografij – te so se začele širiti po spletu – ostal brez zaposlitve.

Podjetja želijo v svojih vrstah ljudi, ki bodo tudi v zasebnem življenju predstavljali dobro ime delodajalca. Tako iz Francije prihaja zgodba zakoncev Alboud, ki sta se odločila, da po škandalu, ki je izbruhnil na družbenih omrežjih, podata odpovedi. Par je bil zaposlen pri trgovcu Super U, ki je del verige Système U. Oba naj bi zasedala vodilna položaja v eni od omenjenih trgovin. 

Zakaj je izbruhnil škandal?

Na družbenih omrežjih so se pred časom začele širiti fotografije zakoncev Alboud, ki so nastale leta 2014 ali 2015. Zakonca sta bila takrat na safariju, fotografirala pa sta se ob številnih poginulih živalih – ob levu, zebri, noju, leopardu ... Pri tem držita v rokah puške. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Vodstvo podjetja je že sporočilo, da odločno nasprotuje tovrstnemu turizmu in da sta se zakonca odločila za odpovedi. 

Morda bi lahko kdo ugovarjal in zagovarjal tezo, da gre za njuno zasebno življenje. A dejstvo je, da vse več podjetij zahteva, da zaposleni sledijo osnovnim smernicam in viziji, ki jo to podjetje predstavlja. Poglejmo si primer, ki se je te dni zgodil v Nemčiji. Podjetje Flixbus je namreč prejelo prijavo enega francoskega potnika, ki je pri vozniku opazil sporno tetovažo. Na levi roki je namreč imel napis "Mein Kampf" oz. Moj boj, ki je naslov knjige Adolfa Hitlerja. Iz podjetja so sporočili, da so voznika suspendirali in da ne bo več vozil za njihovo podjetje. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Zaposleni odražajo politiko in vizijo podjetja, v katerem delajo. Dobra vodstva razumejo, kako pomembna je zastavljena vizija, ki zaposlene vodi, kaže, kam gredo, kakšna bo njihova prihodnost in kako bodo dosegali zastavljene cilje. Vrednote in kultura podjetja so pri tem zelo pomembne. Te namreč povezujejo zaposlene, dajejo jim občutek pripadnosti, vrednosti in zaupanja.

Če je vizija podjetja dobra, jo bodo zaposleni vzeli za svojo. Z njo bodo dihali tudi zunaj delovnega časa, saj bodo nanjo ponosni, s tem pa bodo kazali tudi pripadnost podjetju. To bo imelo motiviranega in zadovoljnega sodelavca, na koncu pa bo to lojalnost opazila tudi širša okolica. S tem se bo znotraj širše družbe širil ugled podjetja, najboljši kandidati pa bodo na to podjetje bolj pozorni. Potrošniki oz. stranke prav tako. Če pa se zaposleni v javnosti izpostavlja s stvarmi, ki so proti načelom in politiki delodajalca, je velika verjetnost, da se bosta morala posloviti. 

Danes priporočamo v branje tudi

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (6)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795