Imel je le 19 let, a vedel je, po kateri poti želi hoditi. Britanski mladenič Ben Francis se je odločil za kar naporno pot: dopoldne je hodil na predavanja na fakulteto, popoldne je razvažal hitro hrano, zvečer in ponoči je pilil lastno poslovno idejo.
Leto 2012 je bilo zanj zelo naporno, saj je hitro hrano razvažal do 22. ure, nato pa se je, utrujen od celega dneva, posvetil ideji o športni opremi. Razvijal je nove produkte, urejal spletno stran in odgovarjal na številna elektronska sporočila. Na slednje je odgovarjal tudi med razvozom hrane.
Tako je živel dve leti. Prizna, da je bilo naporno, a se mu je zelo obrestovalo, pišejo novinarji britanskega BBC. V tem času je s poslom zaslužil 250.000 funtov, kar je okoli 282.000 evrov. Pustil je delo s hrano in tudi študij ter se popolnoma posvetil poslu.
Danes Francis vodi podjetje, ki je letos prestopilo magično mejo zaslužka v višini 100 milijonov funtov.
Kako je začel?
Vedel je, da se želi posvetiti športu. Najprej se je ukvarjal z dodatki k prehrani, a so bile marže zelo nizke. Odločil se je, da bo iskal naprej. Ugotovil je, da je zelo nezadovoljen s ponudbo športnih oblek, zato se je z bratom in prijatelji lotil te ideje. Kupil je šivalni stroj in v garaži staršev ustvarjal obleke za fitnes.
Tako je nastala blagovna znamka Gymshark. Njena konkurenčna prednost je bila v tem, da je na trgu ponujala športno opremo za najstnike in mlajše odrasle, ki so bolj suhi in še ne tako mišičasti. Cene so na začetku odrejali po občutku, in sicer na podlagi tega, koliko bi bili sami pripravljeni odšteti za posamezen kos oblačila.
Šest let kasneje ima Gymshark zaposlenih 215 ljudi in 1,2 milijona zvestih kupcev. Francis je v tem času zelo dobro izkoristil družbena omrežja, s katerimi je poskrbel za odlično marketinško akcijo. Nekaj brezplačnih vzorcev oblačil je poslal Lexu Griffinu in Nikki Blackketter, sicer body builderjema, ki imata na svojih profilih na milijone sledilcev. Oba sta bila nad oblekami navdušena, tako da je prodaja poletela v nebo.
S tem pa se je Francis moral lotiti tudi večje proizvodnje in marketingu. Ker se je obeh projektov lotil zelo premišljeno, je bil uspeh pričakovan. Danes se še vedno redno udeležuje vseh javnih promocij, skrbno razvija strategijo na družbenih omrežjih, v podjetje pa je povabil tudi veterana industrije športne opreme Steva Hewitta.
In prav odprtost in razumevanje novi strategij oglaševanja sta ključna faktorja uspeha omenjenega podjetja. Ljudje kupujejo zgodbo, odnos do življenja, odnos do sveta ... Želijo si podpirati nekaj dobrega in domačega - v smislu podobnega odnosa do sveta. Tako se lahko kupci povežejo ne le z artiklom, temveč v celotno zgodbo. Blagovna znamka je postala nekaj, s čimer sporočamo odnos do družbenih vprašanj.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV