
Načrtoval je dolgoročno
Dawson ni napisal le eno knjigo. Zamislil si je celo serijo in junija 2013 izdal prvo delo. Do sedaj je izdal še šest knjig, ki so del te serije, poleg tega pa še kar nekaj drugih. To pomeni, da tisti, ki prebere eno njegovo delo, nato želi prebrati še vsa ostala, ker so si podobna. Četudi niste pisatelj, je dobro, da razmišljate, kako lahko zgradite svoje občinstvo. Ko zasnujete naslednji projekt, je koristno pomisliti, ali ga boste lahko prodali svojemu že obstoječemu občinstvu.
Naučil se je skromnosti
Njegova prva knjiga je bila zelo zapletena. Potreboval je veliko časa, da jo je napisal, moral je veliko raziskovati. Naslednji projekt si je zastavil enostavneje; tako, da je imel veliko manjši obseg dela. Pametno je začeti z nečim, kar ni tako obsežno, da vas na pol poti zaustavi. Za povrh boste morali, če se nečesa lotite, najverjetneje v zagon vložiti tudi svoj denar. Zakaj bi torej začeli z nečim velikim, nato pa ugotovili, da ste zapravili prihranke za nekaj, kar ne bo uspešno? Začnite z manjšim projektom, nato ste lahko vse bolj pogumni.
Nekaj je ponudil zastonj
Na svetu je toliko knjig; zakaj bi posegli ravno po Dawsonovih? On se tega zaveda, zato je ključ njegovega uspeha tudi to, da je svojo prvo knjigo ponudil brezplačno. In tudi sedaj brezplačno ponuja kar štiri svoja dela. Če so vam ta všeč, boste ostala seveda kupili. Da pritegnete stranke, je torej pametno najprej nekaj ponuditi brezplačno. Ko se ljudje prepričajo, da so dobili nekaj, kar jim je všeč ali jim pomaga, bodo za vse ostale produkte pripravljeni plačati, kolikor boste zahtevali.
Ni pozabil na marketing
Danes brez marketinga žal ne gre. Tudi najboljši izdelek se ne prodaja sam. Mark za oglase na Facebooku na dan porabi tudi 350 evrov. Se vam zdi to veliko? Če pridobi bralce in ti nato po spletu pišejo pozitivne kritike, proda še toliko več knjig. Pravi, da se mu ves vložek večkratno povrne. Skrivnost njegovega uspeha je tudi to, poudarja, da sicer vsak dan piše, se pa hkrati ukvarja tudi s tem, kako bo svoje pisanje prodal.
Vse je tudi posel
Morda je nekaj vaš hobi, a da bi uspeli, ga morate jemati tudi kot posel. Dawson ni le pisal in se nato pritoževal, kako premalo ljudi bere. Poskušal je pridobiti svoje občinstvo. Začel je denimo učiti kreativno pisanje in na ta način pridobil kar 15 tisoč elektronskih naslovov, na katere lahko pošilja informacije o svojih projektih. Uspeh ne pride kar tako, pove. Potrebna je disciplina ne le, da nekaj napišeš, ampak da hkrati skrbiš za svoj marketing in počasi oblikuješ skupnost, ki ji nato lahko nekaj prodaš.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV