
In kaj je bila ta neverjetna ideja? Kavarnica je parodija na v ZDA tako razširjen in priljubljen Starbucks. Vse je videti, kot da boste ravno vstopili v tako znani svet Starbucksa – le da se nato znajdete v svetu Dumb Starbucksa. To je namreč ime kavarnice – Neumni Starbucks.
Twitter in Instagram sta od sobote zasuta s fotografijami nove ameriške kavarnice. Novica se je širila tako hitro, da so se o njej razpisali prav vsi ameriški mediji, za izjavo so prosili tudi pravi Starbucks. Njihov predstavnik za javnost je povedal, da s tem nimajo nič, da pa bodo raziskali, ali gre za nelegalno zlorabo njihovega imena. Toda Amber, ki je v Dumb Starbucksu ena od dveh natakaric, pravi, da jih znana ameriška znamka ne bo mogla tožiti. To pa zato, ker naj bi bilo jasno, da gre za parodijo.
"Ker smo dodali besedico 'dumb,' je jasno, da gre za parodijo," imajo zapisano tudi na svoji steni. "Zakon dovoljuje, da se dela, ki so zaščitena po zakonu o avtorskih pravicah, lahko uporabi brez, da bi njihovega lastnika prosil za dovoljenje, pri čemer koli, kar je parodija. Čeprav smo normalna kavarnica, se zato uvrščamo pod kategorijo del, ki predstavljajo parodijo. Za zakonodajalce smo torej nekakšno umetniško delo. Sicer pa naj o tem razmišljajo naši odvetniki," so še dodali. "Vi samo uživajte v naši odlični kavi." Zelo premišljena marketinška poteza. Kaj mislite?



Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV