Instagram turizem

Camogli: Kako čarobno mesto z Instagramom služi milijone evrov
06. 05. 2025 03.55Čarobni Camogli na ligurski obali s pametnim izkoriščanjem naravne lepote, tradicije in družbenih omrežij služi milijone evrov letno. Turisti, privabljeni z vizualnimi vsebinami, krepijo lokalna podjetja, od hotelov do restavracij in festivalov, s čimer mesto postaja pomemben gospodarski motor za Ligurijo in Italijo.

200 let stara koča sredi ničesar dobila Michelinovo zvezdico
15. 02. 2025 04.27Časi, kljub Michelinovi zvezdici, niso tako rožnati, saj zvezdica ne plača računov. zato se zakonca borita za vsakega gosta.

(Ne)lahkotnost bivanja vplivnežev
30. 09. 2021 12.50Brezskrbno življenje, luksuzni hoteli in restavracije, eksotična potovanja, draga oblačila in modni dodatki ... Instagram je poln tako imenovanih vplivnežev, ki ustvarjajo vtis, da dejansko vse to živijo vsak dan. A kako resnično in pristno je to? Koliko zaslužijo, na kakšen način služijo in kdo sploh je vplivnež?

Hrvati dvigujejo cene? Najbrž res. Ampak ne na Dugem otoku.
14. 08. 2019 08.47Če vse poletje vsepovprek poslušaš, kako so to poletje na Hrvaškem cene praktično vsega poskočile v nebo in kako naši sosedje turiste brez sramu ropajo pri belem dnevu, se vprašaš, kaj ti je bilo, da si že pred meseci rezerviral dopust prav pri njih. A kaj hočeš, če je dopust rezerviran, apartma najet in načrt narejen, pač greš. In upaš na najboljše.

Neverjetno, kaj počneta!
20. 06. 2018 08.51Bodite odprti za nove ideje in morda malce nenavadne načine potovanj. Tako boste videli svet in pri tem ne bankrotirali.

Znova pohvala za Slovenijo!
20. 11. 2017 10.08Bled med top 10 zimskimi Instagram destinacijami.

Slovenijo bo spet obiskalo rekordno število turistov
31. 08. 2016 12.40Več oglaševanja, glamurozno kampiranje, varnost so ključni za rekordni obisk Slovenije. Imamo tudi vse več sledilcev na družbenih omrežjih.

Slovenski turizem z rekordnimi rezultati
01. 08. 2016 13.42Slovenska turistična organizacija (STO) danes obeležuje prvo obletnico ponovne osamosvojitve. V tem letu se je organizacija med drugim z ambiciozno digitalno kampanjo podala na svetovni splet, zeleni in trajnostni turizem pa je podprla s shemo Slovenia Green. Rezultati slovenskega turizma so rekordni.