kako razviti posel

Naziv HIT PRODUKT 2024 je zaznamoval njuno zgodbo
28. 02. 2025 05.00Oddaja Štartaj Slovenija je že deveto leto zapored ponudila priložnost lokalnim podjetnikom, da predstavijo svoje inovativne izdelke širši javnosti. Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič, ustanovitelja socialnega podjetja HUDO DOBRO, sta našla odgovor v obliki sadnih trakcev in osvojila naziv HIT PRODUKT 2024.

Ti milijarderji so bili nekoč revni
15. 11. 2024 04.31Večina milijarderjev ima dolgo družinsko zgodovino slave in bogastva, na kateri lahko gradijo. Predstavljajte si, da ustvarite več milijard evrov, ko začnete iz nič. To je z ogromno truda in požrtvovalnosti uspelo v nadaljevanju omenjenim.

Pot do uspeha skozi oči direktorja ene najuspešnejših slovenskih agencij
19. 08. 2024 04.12Ko je Gregor Firbas leta 2021 prevzel vodenje oglaševalske agencije Futura DDB, je bilo jasno, da je pred njim kar velik izziv. Njegov pristop, ki združuje vizionarsko strategijo z globokim razumevanjem psihologije in čustvenega odziva potrošnikov, pa je agencijo kljub močni konkurenci brez težav obdržal na samem vrhu. To dokazuje tudi že 14. prestižni naziv agencije leta na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), osrednjem letnem dogodku oglaševalske stroke v Sloveniji. V članku bomo skozi Firbasove besede raziskali pot, ki jo je prehodil, da lahko danes uspešno vodi agencijo in sestavine, ki so potrebne za to, da Futura ostaja ena izmed najuspešnejših marketinških agencij v regiji.

Tudi v Sloveniji lahko mladoletniki ustanovijo podjetje
07. 03. 2022 04.45Predvsem iz ZDA so znane zgodbe o rosno mladih podjetnikih, ki služijo milijone z limonado, dišečimi svečami in zabavanjem otrok. Tudi v Sloveniji lahko mladoletniki ustanovijo podjetje, a se to v praksi zgodi le redko. Toda navedeno nikakor ne pomeni, da mladi Slovenci nimajo podjetniške žilice.

Jaka Ažman: Naše hišice so hitro opazili v tujini
16. 01. 2020 08.33Začeli so s 7500 evrov začetnega kapitala in v letu 2019 so imeli približno 850.000 evrov prometa in 40.000 evrov dobička. "A nismo še zadovoljni," pravi Jaka Ažman, tretjinski lastnik uspešnega slovenskega start upa, ki se ukvarja z glampingom.

Ko je namišljen moški deležen več spoštovanja kot resnična ženska
06. 12. 2019 06.26Keith Mann ima odprt Twitter račun. Ima obraz. S poslovnimi partnerji in investitorji komunicira po elektronski pošti. Je moški ... No, izmišljen moški.

ODORI
12. 09. 2017 11.02Odori je popolnoma naraven pralni prašek v peni za strojno in ročno pranje belega in občutljivega barvnega perila.

'Za naročnika moraš biti dosegljiv tudi med seksom'
28. 03. 2017 08.15"Za kosilo poješ le kavo. Sam si si izbral svojo drogo - pomanjkanje spanca. Za naročnika moraš biti dosegljiv tudi med seksom ..." Se vam zdi, da bi nekdo res želel tako živeti?

Slovenska zgodba o uspehu – podjetju se je pridružil kot študent, danes je njegov lastnik
23. 01. 2013 16.49Matej Feguš se je podjetju Donar pridružil leta 1999 kot študent. Sčasoma je podjetje odkupil in ga s sodobnimi podjetniškimi prijemi popeljal med bolj uspešna in mednarodno uveljavljena slovenska podjetja.