marketinška

Lažni zaposlitveni oglasi so vse pogostejši. Kako jih prepoznati in se jim izogniti?
27. 03. 2025 03.33Ste se kdaj prijavili na delo, pa odgovora ni bilo? Odkrijte, kako prepoznati lažne zaposlitvene oglase in se izogniti izgubi časa pri iskanju zaposlitve.

Pot do uspeha skozi oči direktorja ene najuspešnejših slovenskih agencij
19. 08. 2024 04.12Ko je Gregor Firbas leta 2021 prevzel vodenje oglaševalske agencije Futura DDB, je bilo jasno, da je pred njim kar velik izziv. Njegov pristop, ki združuje vizionarsko strategijo z globokim razumevanjem psihologije in čustvenega odziva potrošnikov, pa je agencijo kljub močni konkurenci brez težav obdržal na samem vrhu. To dokazuje tudi že 14. prestižni naziv agencije leta na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), osrednjem letnem dogodku oglaševalske stroke v Sloveniji. V članku bomo skozi Firbasove besede raziskali pot, ki jo je prehodil, da lahko danes uspešno vodi agencijo in sestavine, ki so potrebne za to, da Futura ostaja ena izmed najuspešnejših marketinških agencij v regiji.

Zelena luč znanju se prižiga. Vabljeni na 16. Marketinški semafor!
15. 03. 2024 05.00Največja marketinška konferenca na štajerskem - Marketinški semafor bo 19. 3. 2024 ponovno odprla svoja vrata na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zelena luč znanju pa bo tokrat osvetlila osrednjo temo konference – Umetnost oglaševanja v svetu medijev. Vstop na konferenco je brezplačen za vse udeležence.

Presenetila z noro idejo
20. 08. 2023 04.45Ashton Kutcher in Mila Kunis veljata za prizemljen in zelo podjeten zvezdniški par. Sedaj pa sta javnost presenetila z noro idejo, ki je zelo dobra marketinška poteza.

Kraji, ki si ne želijo množice turistov
19. 05. 2023 04.30Ne drži povsem trditev, da si Machu Picchu v Peruju ne želi turistov, vsekakor pa obstajajo omejitve, koliko turistov ga lahko obišče. Obiskovalci Machu Picchu lahko vstopijo le v enem od dveh določenih terminov, čas, ki ga tam preživijo, pa je omejen na štiri ure oz. šest, če gre za pohodnike.

Kako ob črnem petku pritegniti kupce in jih tudi obdržati?
30. 09. 2022 04.45Na kakšne načine lahko kot spletni trgovec na črni petek in spletni ponedeljek pritegnete k sebi čim več kupcev? S katerimi izrazi boste izstopali iz konkurence in kakšne strategije izbrati za uspešno in dobičkonosno prodajo? Svetuje strokovnjakinja za spletni marketing Maja Šarlah.

#OkvirPomoči: S štipendijo do lastne blagovne znamke
24. 07. 2020 08.39Med mladimi je veliko takih, ki želijo aktivno prispevati k okolju. Če je v njih še kaj podjetniškega duha, se rodijo zanimive podjetniške ideje, ki pomagajo zmanjševati okoljske probleme današnje družbe.

Namesto slabih 27 evrov so za čevlje plačali skoraj 1600 evrov
03. 12. 2018 10.18Razmislite, koliko boste odšteli za kakšno stvar. Kaj plačujete – blagovno znamko ali kakovost?

Izjemen uspeh Štartaj, Slovenija!: Smo edini projekt iz celinske Evrope, ki se je uvrstil v ožji izbor najbolj inovativnih kampanj na svetu
22. 03. 2017 09.33Projekt "Štartaj, Slovenija!" je znova dokazal, da je na pravi poti, saj se je uvrstil v ožji izbor natečaja Warc Innovation Awards 2017.

Prihranki v marketingu zaradi optimizacije spletne strani
29. 06. 2015 10.18Vlaganje v optimizacijo spletne strani (SEO) je pomembna marketinška aktivnost. Z optimizacijo spletne strani se lahko poveča obisk na spletni strani, posledično pa se kreirajo konverzije.

'Leta 2012 sem odprla profil, skoraj takoj sem dobila ponudbo podjetja iz Avstralije'
05. 02. 2015 07.57Tako pripoveduje marketinška strokovnjakinja, ki se je zaradi dobrih izkušenj z LinkedInom odločila, da postane svetovalka za njegovo uporabo. Je to družabno omrežje priložnost, ki jo preveč Slovencev zamuja?

Kraljeva družina se je pri priči odzvala z velikanskim ogorčenjem
14. 10. 2014 13.00Britanski izdelovalec torbic, ki jih nosi tudi Kate, vojvodinja Cambriška, je za svojo promocijo najnovejši izdelek fotografiral kar na vratih Kensingtonske palače, kjer ima dom Williamova družina.

Ne boste verjeli, kaj se je zgodilo samo trenutek kasneje!
21. 02. 2014 14.06Da bi ljudi spodbudili, da sirskim otrokom donirajo bunde in odeje, ki jih krvavo potrebujejo, so Norvežani pripravili inovativno marketinško kampanjo, ki že žanje prve uspehe.

Odprti šele četrti dan, a so že osvojili svet!
11. 02. 2014 08.22Ta vikend se je v Los Angelesu odprla kavarnica, ki je takoj vzbudila obilo pozornosti. Zanimiva ideja je poskrbela, da se je že prvi dan kar trlo ljudi, ki so si želeli svojo kavico popiti prav tu.

Slovenci po nova podjetniška in marketinška znanja v ZDA
18. 02. 2013 08.12Ekipa aktivnih članov Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije se konec meseca februarja odpravlja svojo radovednost, željo po novih izzivih in učenju potešit »čez lužo« na ameriško zahodno obalo, ki je danes svetovni center podjetništva.

Zgrabila ga je med nogami in ga odnesla domov!
24. 09. 2010 14.57Nakupovalne vrečke so najboljša reklama, saj jih nosimo vsem na očeh. Od navadnih, belih ali pisanih, ki jih navadno spregledamo, do takih potiskanih, ki prav tako ne pritegnejo našega pogleda. A obstaja nekaj izjemno dobro oblikovanih vrečk, ki bodo prav gotovo ustavile naš pogled.