osebna blagovna znamka

Pomen osebne blagovne znamke za podjetnike: Kako jo zgraditi in uspešno tržiti?
21. 11. 2024 04.09V sodobnem poslovnem svetu ni dovolj, da imate kakovosten izdelek ali storitev – ljudje želijo vedeti, kdo stoji za njimi. Osebna blagovna znamka je ključno orodje za podjetnike, saj gradi prepoznavnost, povečuje zaupanje in ustvarja močno povezavo s strankami. Poglejmo torej, zakaj je osebna blagovna znamka tako pomembna, kako jo lahko podjetniki zgradijo in katere strategije uporabiti za njeno uspešno trženje.

Očitno princ Harry in Meghan Markle le nista tako veliki zvezdi
22. 07. 2023 04.45Zakaj ju je Bela hiša zavrnila in kaj počneta Harry in Meghan narobe, ko gre za osebno znamčenje?

'Vaše pomanjkljivosti vas delajo zanimive'
04. 11. 2019 08.49Brezsramnost se prodaja, pravi eden vodilni strokovnjakov na področju ustvarjanja blagovnih znamk Jeetendr Sehdev. Družbeni mediji so demokratizirali slavo, pri tem nima več glavne besede Hollywood, pač pa občinstvo na Instagramu, Youtube kanalih, Twitterju … Glede na to, da generacije odraščajo ob družbenih medijih, je nujno, da podjetja, ki danes želijo uspeti in biti opazna, zgradijo svojo prepoznavnost na njih, pravi strokovnjak.

'Ne, nisem in ne bom kupila eko špinače v plastiki'
22. 10. 2019 08.44Kupujemo z očmi. In prvo stvar, ki jo vidimo, je največkrat embalaža. In jaz recimo nisem in ne bom kupila ekološko pridelane špinače v plastični posodici.

Končno slovenska zgodba o uspehu!
17. 04. 2013 16.35V Glasnikih uspeha vam tokrat predstavljamo nekdanjega vrhunskega športnika, danes pa izredno uspešnega podjetnika, ki je leta 2004 prevzel vodenje podjetja, ki je bilo tik pred propadom, in ga spremenil v zgodbo o uspehu.

Facebook bo razkril VSE vaše skrivnosti. BRIŠITE, dokler je še čas!
07. 02. 2012 12.15O tem, da je Facebook odlična zabava, ki pa vam lahko kdaj v prihodnosti še kako škoduje, smo že pisali. Zdaj, ko spreminja svoja pravila, se bo tega še pomembneje zavedati.

Slovenci zaupajo POP TV-ju!
30. 09. 2009 20.56POP TV je po mnenju Slovencev blagovna znamka, ki ji med televizijami najbolj zaupajo. Nagrado TRUSTED BRAND so letos pri nas podelili tretjič.