osebna znamka in zaupanje

Pomen osebne blagovne znamke za podjetnike: Kako jo zgraditi in uspešno tržiti?
21. 11. 2024 04.09V sodobnem poslovnem svetu ni dovolj, da imate kakovosten izdelek ali storitev – ljudje želijo vedeti, kdo stoji za njimi. Osebna blagovna znamka je ključno orodje za podjetnike, saj gradi prepoznavnost, povečuje zaupanje in ustvarja močno povezavo s strankami. Poglejmo torej, zakaj je osebna blagovna znamka tako pomembna, kako jo lahko podjetniki zgradijo in katere strategije uporabiti za njeno uspešno trženje.

Martin Korošec: Kjer je vaš čas, je vaš denar
28. 02. 2022 10.12Radovednost nas žene naprej, zato se ne zapirajte pred novimi izzivi in znanji, če si želite uspeha. Opremite se s pogumom, samozavestjo in se odločite za akcijo. Tako preprosto je lahko. O številnih priložnostih na spletu, novih trendih, ustvarjanju lastne blagovne znamke, dobi influencerstva in še in še, smo se pogovarjali tudi z Martinom Korošcem.

Slovenci zaupajo POP TV-ju!
30. 09. 2009 20.56POP TV je po mnenju Slovencev blagovna znamka, ki ji med televizijami najbolj zaupajo. Nagrado TRUSTED BRAND so letos pri nas podelili tretjič.