prepoznavnost podjetnika

Pomen osebne blagovne znamke za podjetnike: Kako jo zgraditi in uspešno tržiti?
21. 11. 2024 04.09V sodobnem poslovnem svetu ni dovolj, da imate kakovosten izdelek ali storitev – ljudje želijo vedeti, kdo stoji za njimi. Osebna blagovna znamka je ključno orodje za podjetnike, saj gradi prepoznavnost, povečuje zaupanje in ustvarja močno povezavo s strankami. Poglejmo torej, zakaj je osebna blagovna znamka tako pomembna, kako jo lahko podjetniki zgradijo in katere strategije uporabiti za njeno uspešno trženje.

To je dekle Billa Gatesa. Kaj morate vedeti o njej?
30. 10. 2024 04.27Spoznajte dekle Billa Gatesa, Paulo Hurd! Po ločitvi od Melinde French Gates avgusta 2021 se je soustanovitelj Microsofta začel sestajati s Hurdovo.

Je lahko etiketa pot do uspeha blagovne znamke?
13. 10. 2022 08.00Podjetniška žilica je prisotna v vsakem izmed nas – nekateri jo znajo le bolje izkoristi kot drugi. Na poti uspeha blagovne znamke, ki ste jo zagnali ali pa o njej morda šele sanjate, vas čaka veliko izzivov. Da bi dosegli želene rezultate, pa boste morali vse izzive na poti uspešno premagati. Pri tem se bo zagotovo kot pomembno vprašanje ves čas izpostavljalo vprašanje obstoja in prepoznave vaše blagovne znamke, s katero so zagotovo lahko povezane tudi etikete in druge tiskovine.

Že ob prvih zametkih krize so se odločili pomagati
17. 05. 2021 08.50Če kdo meni, da bodo težave malega gospodarstva izginile s sproščanjem ukrepov in odpiranjem dejavnosti, potem živi v zmoti. Med zaprtjem so se iz dneva v dan kopičile izgube in minusi, samo odprtje pa, kljub pomoči države, ne more v celoti popraviti uničenega.

21-letni Mirza kar v svoji sobi ustvaril pijačo
06. 10. 2019 18.04Četrta sezona podjetniške oddaje Štartaj, Slovenija! se je začela s predstavitvijo mladega podjetnika, ki s svojo podjetniško vizijo navdušuje.

Nosil poceni oblačila, velikokrat kupljena iz druge roke
05. 10. 2018 09.21Svojo poslovno pot je začel pri rosnih petih letih: s šopom svinčnikov v eni in nekaj škatlicami vžigalic v drugi roki je hodil po domači vasi in sosede nagovarjal v nakup. Dobro desetletje pozneje se je začel spogledovati z idejo o prodaji cenovno dostopnega pohištva. Še desetletje pozneje je bil že lastnik ene najhitreje rastočih blagovnih znamk tistega časa. To je zgodba o Ingvarju Kampradu in njegovi poti od revščine do milijardnega bogastva.

Znova navdušili: to so novi produkti Štartaj, Slovenija!
17. 09. 2018 10.42Kdo si bo tokrat prislužil naziv "Hit produkt"? Za ta laskavi naziv se bo v tretji sezoni oddaje "Štartaj, Slovenija!" borilo osem produktov.

Moja presna granola
17. 09. 2018 10.24Moja presna granola je hrustljav hranljiv obrok, ki si ga lahko pripravite za zajtrk, malico ali večerjo. Glavna sestavina so zemeljski mandlji (chufa), ki niso oreški, temveč gomolj rastline tigrova trava. Ekološka, presna in veganska dobrota je na voljo v petih različnih okusih ter je brez glutena, laktoze, oreškov in vsebuje le naravno prisotne sladkorje.

Želite soustvarjati spletno stran Bele hiše? Poglejte to!
13. 06. 2018 12.33Izbor za Mladega podjetnika leta se oži. Vsi so začeli iz nič, a imeli so pogum in vizijo. Nekateri se danes pogovarjajo o pol milijona evrov prometa in milijonskem prihodku. Slovenci! Pa še - nekateri aktivno iščejo nove zaposlene!

Zato je v Sloveniji čez noč eksplodiralo kraft pivovarstvo
14. 05. 2018 09.12Čeprav nista uspela na Kickstarterju, nista obupala. Fizik po duši in grafična oblikovalka sta "zvarila" čisto svojo zgodbo o uspehu. In, da, govora je o Slovencih.

FOTO in VIDEO: Konkurenca?! Kje pa, oni držijo skupaj!
18. 12. 2017 09.54Druge sezone oddaje Štartaj, Slovenija! je konec. Kakšni so načrti podjetnikov in kaj so se naučili iz te izkušnje?

Janja: Kadar posel cveti in podjetje raste, seveda ni težko delati noč in dan
13. 09. 2017 08.22Janja Štrumbelj je s svojo blagovno znamko "le Potica" poskrbela, da je ta poslastica na voljo celo leto in ne le za praznike.