sestanki

Zakaj se mladi vedno bolj pretvarjajo, da imajo polne roke dela?
30. 03. 2025 09.07Generacija Z se v pisarni poslužuje "taskmaskinga" – glasnega tipkanja, hitre hoje in nošenja slušalk, da bi izgledali zaposleni. Preverite, kako podjetja in delavci reagirajo na ta trend.

Se tudi vam med službenimi sestanki dogaja to?
03. 01. 2025 04.09Vas trema ovira pri javnem nastopanju ali govorjenju na sestankih? Odkrijte 10 učinkovitih tehnik za premagovanje treme in izboljšajte svoje samozavestno komuniciranje.

Stavka poštarjev: zakaj stavkajo in kaj se bo zgodilo s paketi in pismi?
05. 11. 2024 09.40Predstavniki Sindikata poštnih delavcev so vodstvu pošte sporočili, da bodo s stavko začeli 22. novembra, trajala pa bo do izpolnitve stavkovnih zahtev. Kako se je odzvalo vodstvo?

Kako doseči disciplino, ki vodi do doktorata in zaposlitve?
22. 10. 2024 04.01Doseči disciplino, ki vodi do doktorata, zahteva kombinacijo osebne motivacije, strukturiranega pristopa in vztrajnosti skozi dolga leta intenzivnega študija in raziskovanja.

Kdaj zaposleni potrebuje digitalni detoks in kako naj ga izvede?
09. 10. 2024 04.20V današnjem digitalnem svetu, kjer je delo vedno bolj povezano s tehnologijo, nenehna povezanost prek e-pošte, sporočil in družbenih omrežij postaja del vsakdana. Čeprav to prinaša številne prednosti, pa lahko prekomerna uporaba digitalnih naprav vodi v izčrpanost, zmanjšano produktivnost in celo izgorelost. V takšnih situacijah je lahko digitalni detoks prava rešitev za zaposlene. Ampak, kdaj je pravi čas za detoks in kako naj ga zaposleni izvede? Prav tako pa je pomembno vprašanje, kako naj se na to odzove delodajalec?

Tako poteka dan milijarderja
15. 09. 2024 04.53Jeff Bezos razkril, zakaj ne uporablja budilke.

Bonton virtualnih srečanj
28. 05. 2024 04.21Včasih so bili redki video klici vznemirljiva in neobičajna popestritev delovnika, v današnjih časih pa so virtualni sestanki postali ustaljena praksa in neločljiv del naše vsakodnevne delovne rutine. Da ne bi postali žrtev virtualnih spodrsljajev, se je vredno pripraviti in seznaniti z morebitnimi pastmi, saj je poznavanje smernic bontona virtualnih srečanj danes nujno skorajda za vse. V zadnjih nekaj letih smo se, zaradi okoliščin, srečevali z različnimi spletnimi komunikacijskimi platformami in priča smo bili različnim, tako nespoštljivim kot tudi neprimernim, situacijam na zaslonih. Čeprav opozarjamo na primerno vedenje v času virtualnih srečanj, pa se odstopanja v praksi še vedno pojavljajo.

Triki za premagovanje zaspanosti na delovnem mestu
05. 04. 2024 04.52Spomladanska utrujenost vam lahko zagode tudi na delovnem mestu. Namesto da posežete po peti skodelici kave, poskusite s temi triki.

Kdo je v službi pod večjim stresom? Mlajši ali starejši?
24. 02. 2024 04.23Generacija Z je nekaj posebnega – zelo dobro naj bi prenašali stres na delovnem mestu in so celo tako pogumni, da opozorijo, da je nesprejemljiv. Starejše generacije sicer menijo, da gre za ne tako odporne in občutljive posameznike, ki ves čas jamrajo. Pa je temu res tako?

Česa ne početi v službi
22. 12. 2023 05.00Ko gre za profesionalno vedenje v službi, obstajajo določene stvari, ki jih moramo definitivno izogibati. Ne samo, da lahko neprimerne poteze vplivajo na naše delovno mesto, ampak lahko tudi negativno vplivajo na naše sodelavce, nadrejene in celotno delovno okolje.

Katastrofalne napake na službenih zabavah
14. 12. 2023 05.00Ker je ravno čas službenih zabav in se v tem obdobju velikokrat zgodijo tudi stvari, ki lahko pošteno zamajejo vaš stolček ali vas stanejo ugleda, smo zbrali vse tiste podrobnosti, na katere morate biti pozorni, če ne želite postati tarča posmeha celotnega podjetja. Včasih je meja zelo tanka, zato pazite, da je ne prekoračite.

Vitko poslovanje, drugi del: prepoznavanje odpadkov v procesih
14. 08. 2023 04.45V drugem delu serije o vitkem poslovanju bomo kategorizirali odpadke v različne tipe odpadkov in opisali vsak tip odpadka. S tem znanjem lahko takoj začnete izboljševati procese na vašem delovnem mestu ali v vašem podjetju, tako da prepoznate in odstranite katerega od prepoznanih odpadkov.

Je vaš šef sociopat ali psihopat?
10. 08. 2023 04.45Poslovni svet je poln sociopatov, psihopatov in ljudi z antisocialnim vedenjem – višje kot je oseba na položaju, bolj je verjetno, da bo imela takšne lastnosti. Kako prepoznati, da delate za šefa, ki je sociopat ali psihopat?

Vedno več delavcev naskrivaj uporablja ChatGPT, da opravi delo namesto njih
17. 04. 2023 04.00Ste tudi vi med tistimi, ki v ChatGPT-ju vidite popolnega pomočnika? Nekateri delavci so nad njim navdušeni, saj opravi delo namesto njih.

To so stvari, ki zapravljajo vaš čas
01. 08. 2022 05.00Kako dobro si znamo organizirati svoj prosti čas, pomeni več kot to, koliko časa pravzaprav imamo. Običajno imamo veliko načrtov, kaj vse bi počeli – od branja knjige, številnih športnih aktivnosti, druženja s prijatelji, gledanja dobrega filma ali serije do številnih drugih prostočasnih dejavnosti. Da si boste lažje prilagodili svoj čas glede na svoje želje, si v nadaljevanju preberite 4 odlične načine za boljšo organizacijo.

To je nova normalnost službe
16. 02. 2022 04.45Že dolga leta potekajo razprave o tem, kako dolgi naj bi bili sestanki, ki jih imajo zaposleni na delovnih mestih. Sedaj so določili pravo minutažo.

'Kolobarjenje' v službah spet aktualno
11. 01. 2022 04.45Minister za zdravje je pretekli teden pozval celotno dejavnost kritične infrastrukture, pa tudi gospodarstvo in ostali dele družbe, da organizirajo delo po principu "kolobarjenja".

5 delovnih navad uspešnih ljudi
02. 06. 2021 05.00Mark Cuban, Elon Musk, Anna Wintour ... Imajo številne obveznosti, na tisoče elektronskih sporočil, sestankov in podobno. Kako jim uspe?

Kdo najbolj trpi zaradi dela od doma?
30. 03. 2021 05.00Ugotovitve bi vas lahko presenetile.

Šefi in vodje v času covida-19
18. 03. 2021 05.54Vsaka kriza nam nekaj vzame, a nas tudi veliko nauči. In v pandemiji covida-19 ni prav nič drugače. Lahko se pritožujemo, obupujemo, kažemo s prstom na druge in iščemo krivce ali pa se skušamo prilagoditi danim okoliščinam in se kaj novega naučiti. V tej krizi se je za še posebej pomembno izkazala vloga vodje, ki se je prav tako moral prilagoditi novim razmeram.

Prevzemite upravljanje in nadzor nad hišnim internetom
16. 03. 2021 10.33Internet je prevzel vodilno vlogo v našem življenju in naša pričakovanja so postala izjemno visoka, saj ne želimo nič manj kot najboljše omrežje, s katerim bomo ostali v koraku s časom in ga včasih celo prehiteli. A želimo si še več kot samo to, saj hočemo imeti popoln nadzor nad vsem, kar se danes dogaja na spletu. Več o tem pa v nadaljevanju.

'Halo, ste tam?'
31. 12. 2020 05.45Izključene kamere, izključeni mikrofoni. Tišina, ko postavite vprašanje. Kaj smo se v teh mesecih naučili o sestankih na daljavo?

Službene poti izjemno redke, a so. Preverite, kdaj ni treba v karanteno!
23. 11. 2020 05.45Zaradi pandemije so po vsem svetu in tudi v Sloveniji do nadaljnjega prestavljene vse nenujne službene poti. A vseeno je treba tudi kdaj nujno na poslovno pot. Preverite izjeme, ko zaposlenim ob prehajanju državne meje ni treba iti v karanteno in jim ni treba predložiti negativnega testa za vstop v Slovenijo iz rdečih držav!

Med sestankom v živo: "Mami, potrebujem zlat flomaster!"
30. 10. 2020 05.30"Ne vem, kako bom. Verjetno bom vstajala ob 4. uri, naredila stvari za službo, nato dopoldne šolala tri otroke, pa še kuhala, pospravljala ..." je potožila mamica treh otrok. "Nimam samodiscipline. Danes sem bila pred računalnikom od 8.00 do 22.30," pa je dejala vodja pisarne. Delo od doma je za nekoga prijetno, za drugega prekletstvo. Kakor koli že, vse kaže, da bo del naše realnosti še kar nekaj časa, zato se je pametno dobro pripraviti in organizirati.

Kako povišati produktivnost in pri tem ne trpeti?
28. 09. 2020 14.46Vsak delodajalec si želi, da bi bili njegovi zaposleni produktivnejši. A kako to doseči? Direktorji tehnoloških velikanov so razkrili svoje skrivnosti.

NIJZ odgovarja: Ali so v službi dovoljeni sestanki in s koliko osebami?
15. 09. 2020 14.57Delovne organizacije naj delo organizirajo tako, da bo med zaposlenimi čim manj druženja in bo med njimi ves čas zagotovljena zadostna medosebna razdalja. Spodbujajo naj k umivanju in razkuževanju rok, sestanke pa naj organizirajo na prostem ali na daljavo.

'Ko ljudi preveč nadzirate, pošiljate signale, da jim ne zaupate'
25. 08. 2020 06.00Tako meni eden vodilnih organizacijskih psihologov na svetu Adam Grant. Prepričan je, da bi morali delodajalci to krizo izkoristiti za to, da razvijejo zaupanje do svojih zaposlenih in jim prepustiti več svobode pri urejanju delovnika. Namesto o ravnovesju med delom in zasebnim življenjem pa bi morali govoriti o ritmu med obema.

Zakaj je podjetje uvedlo 'tiha torkova jutra' in kaj ta pomenijo?
18. 08. 2020 06.00Če želi biti podjetje uspešno in konkurenčno, mora poskrbeti za zadovoljstvo zaposlenih in dobre delovne razmere, pravi danski raziskovalec sreče Meik Wiking. Prepričan je, da lahko sreča na delovnem mestu poveča produktivnost in posledično vpliva tudi na rast bruto domačega proizvoda.

V teh panogah je največ dela na črno
22. 06. 2020 06.57Furs je na področju dela na črno lani izrekel za 5,8 milijona evrov glob. Kaj ugotavljajo drugi pristojni organi, ki se ukvarjajo s to problematiko?

Slovenski trgovci in bencinski servisi sporočajo: Sprejemamo ustrezne ukrepe!
13. 03. 2020 10.42Trgovine, bencinski servisi ... Ročaj nakupovalne košare ali vozička, gneča na blagajni ... Kako se na razmere pripravljajo slovenski trgovci in kako na bencinskih servisih? Kako bodo zaščitili stranke in kako zaposlene? Ali imajo krizne načrte, če bo zbolelo večje število njihovih zaposlenih? Vse to v nadaljevanju članka!