vračilo kupljenih izdelkov

Kaj se zgodi, ko oblačila vrnemo spletnemu prodajalcu?
21. 08. 2023 11.43V zadnjem času, ko se je kriza poglobila, pa spletni trgovci opažajo porast vračanja oblačil. To spletne trgovine skrbi, saj jim stranke na tak način ustvarjajo dodatne stroške. Prav tako ni najbolj jasno, zakaj se kupci odločijo za vračilo določenih kosov oblačil.

Spletno nakupovanje večini Slovencev predstavlja prihranek denarja in časa
31. 08. 2022 05.00Na začetku pandemije Covid-19 se je kar 15 milijonov kupcev preselilo na splet in do leta 2021 je e-nakupovanje postala navada ter nekaj povsem vsakdanjega. Hkrati so se povečala tudi pričakovanja potrošnikov. Za potrošnike torej skorajda ni več ovir, kaj lahko in kaj ne morejo naročiti prek spleta. Zadnji dve leti e-poslovanje beleži neverjetno rast, raste pa tudi število novih e-kupcev - 6-odstotna rast v letu 2020 in 4-odstotna rast v letu 2021. Nas pa je med drugim zanimalo tudi, kakšne so navade Slovencev, ko pride do spletnega nakupovanja ter katere kategorije izdelkov najraje kupujemo.

Pomembno opozorilo o vračilu izdelkov
20. 11. 2014 11.43Zgodi se, da izdelek kupite, nato pa se doma premislite, ugotovite, da ste se pri nakupu prenaglili. Lahko spoznate, da vam izdelek ne ustreza ali celo – da ima napako. Kdaj ga lahko vrnete?

Kam po darila? Ah, kar domov v fotelj!
12. 12. 2012 11.57Vam je pred prazniki odveč preživeti dolge ure med trgovskimi policami in v vrsti pred blagajno? Temu se lahko izognete z nakupovanjem daril preko spleta, ki je vse bolj v porastu.

Poznate pravice v Uniji?
27. 01. 2009 00.24Ko kupujete v drugi članici Evropske unije, so vaše pravice drugačne od tistih, ki jih imate doma. A vendar zakonodaja zagotavlja minimalen standard pravic potrošnikom v vseh državah EU.