Cekin.si

zavajajoče oglaševanje

Banke

Opozorilo ZPS: Pazljivo z visokimi obrestnimi merami neobank

10. 04. 2025 10.29

V času nizkih obrestnih mer pri tradicionalnih bankah se vedno več ljudi obrača k neobankam, ki ponujajo privlačnejše obrestne mere. Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarja na pasti, ki se lahko skrivajo za mamljivimi ponudbami.

Prodaja

Zbrali smo nasvete, kako poskrbeti, da boste z nepremičninskim oglasom pritegnili resne kupce

24. 01. 2025 08.58

Že leta 1944 je britanski nepremičninski tajkun Harold Samuel, ki je ustanovil eno največjih nepremičninskih agencij v Združenem kraljestvu, dejal: "Pri nepremičninah so pomembne tri stvari: lokacija, lokacija, lokacija."

Nasveti za podjetnike

Kako naj si vplivnež zagotovi dolgoročno in donosno oglaševanje?

13. 10. 2023 04.45

V današnjem digitalnem svetu se stalno širi tudi vloga vplivnežev pri oglaševanju, ki so zaradi čedalje večjega vpliva na sledilce pomembni sooblikovalci trendov v celotni družbi in imajo kot taki tudi veliko odgovornost. Na kaj morajo biti pozorni pri oglaševanju in kako se lahko izognejo spornim promocijam, da v očeh sledilcev postanejo zaupanja vredni ter da si zagotovijo dolgoročno in donosno sodelovanje z uglednimi podjetji, sta obrazložila strokovnjaka za digitalni marketing Monika Horvat in Martin Korošec.

Koristno

Ne nasedajte lažnim obljubam na Facebooku

26. 02. 2020 11.24

Seveda so ljudje zaskrbljeni, ko spremljajo dogajanje na temo novega koronavirusa. A v teh časih je treba ravnati razumno. Preverite uradne vire in se prepričajte, kako se prepreči okužba, kako se zdravi ... In ne nasedajte na oglase prevarantov, ki obljubljajo "čudežna" zdravila.

Naslovnica

Opazite na teh fotografijah kaj nenavadnega?

19. 09. 2014 11.31

Človeška domišljija nima meja. Odvetnica je potencialne stranke želela prepričati tudi tako, da je računalniško sebe dodala na fotografije več kot 50 slavnih in bogatih.

Koristno

Kje je meja med oglaševanjem in zavajanjem kupcev?

31. 07. 2010 14.59

Oglaševalci so v svojih prijemih vse bolj agresivni, kljub množici direktiv in predpisov vedno najdejo pot, kako izdelek oglaševati na meji dovoljenega. Včasih mejo prestopijo namerno. Dobiček je namreč mnogo večji od kazni.

Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 891