Mnogi zaspijo na lovorikah in zaradi tega izgubijo svojo poslovno bitko, zato ostanite budni in v koraku z najnovejšimi smernicami, s katerimi boste lahko nadaljevali svojo zgodbo o uspehu.
Prepoznavanje novih želja in potreb
Današnje potrebe se razlikujejo od potreb, ki smo jih imeli nekoč, ob tem pa so se spremenile tudi določene želje, ki smo jih imeli, in tem neprestano dodajamo nove. In prav želje so večinoma tiste, ki nam lahko pomagajo ohranjati pravo vizijo, če jih le prepoznamo in v prihodnosti tudi uresničimo. Nekaj, kar je včeraj delovalo, ne bo nujno delovalo tudi jutri ali pojutrišnjem, čez nekaj dni, mesecev ali leta, zato je treba o uresničevanju ideje razmišljati dolgoročno, in se vprašati, ali bo ostala nepogrešljiva tudi čez nekaj časa. Najboljše vizije nastajajo tako, da vanje vključujemo razmišljanje o tem, katere potrebe nastajajo ali katere potrebe svojih strank lahko ustvarimo in koliko časa bodo še aktualne. Ob tem pa je treba vedeti, da lahko določene, ki so nam znane in domače, tudi sproti lahko moderniziramo.

Opredelitev dolgoročnega poslanstva in namena
Najboljše idejo so tiste, ki lahko v resnici nekaj dajo ljudem, zato premislite, kakšno je vaše sporočilo, in okoli njega zgradite svoje poslanstvo. Vprašajte se, kako boste s svojim izdelkom ali ponudbo izboljšali življenje sodobnega človeka, ki išče svoj košček »sreče« v današnjem času. Nikoli ne prodajate samo produkta, ampak tudi čustva, imidž, življenjski slog in še marsikaj drugega, kar je povezano z nakupom vašega izdelka. Pri tem lahko izhajate iz sebe in predvsem iz svoje ciljne skupine.
Določitev ciljne skupine, ki »potrebuje« vaš produkt
Osredotočenost na svojo ciljno skupino je tako rekoč nujna. Vseh namreč ne boste mogli prepričati na enak način ali z istim produktom, ker se ljudje med seboj razlikujejo. Po domače povedano, če je nekomu všeč produkt za obdelovanje polja, za nekoga drugega, ki živi v mestnem okolju, ne bo potreben. Omejite svojo strategijo na krog ljudi, ki so vaši potencialni kupci, pri čemer imejte v mislih, kdo so, kako se vedejo, kaj si želijo, kako razmišljajo in podobno. Več stvari ko boste zajeli v svojo raziskavo, lažje boste vedeli, kako pristopiti k njim.
Raznovrstne poti do kupca
Danes je na voljo veliko možnosti, zato ne bodite togi, ampak izkoristite sodobno tehnologijo, ki vam ponuja najrazličnejše rešitve in dostop do kupcev na vsakem koraku. Ne recite vnaprej ne stvarem, ki jih ne poznate, ampak jih spoznajte in prilagodite svojemu oglaševanju. Izkoristite družbena omrežja in druge kanale, s katerimi lahko vzbudite pozornost ljudi in ustvarite skupnost, ki jo bo povezoval vaš izdelek.
Ustvarjanje dobrega imena in odnosa do strank
Če hočete nekaj več, je pomembno, da vzpostavite dobre in dolgoročne odnose s svojimi strankami, s katerimi delite podobne vrednote, pa naj bo to varnost, zanesljivost, razvajanje, uživanje, partnerska ljubezen, družina in otroci, hišni ljubljenčki ali kaj drugega – kar koli, kar vas je povezalo okoli vašega izdelka. V zadnjem času je v ospredju predvsem osebna nota, s katero se jim lahko približate. To pomeni vašo odzivnost, sodelovanje, komentiranje, čestitke, nagovarjanje, prilagojeno posamezniku, in tako naprej.
Najpomembnejše je, da opazujete vse, kar se dogaja okoli vas, in se spremembam tudi dovolj hitro prilagodite. Največji delež kolača namreč poberejo tisti, ki so se med prvimi odzvali na potrebe in želje svojih kupcev, saj se tako rekoč vse vrti okoli njih.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV