Cekin.si
Split (Dalmacija, Hrvaška)

Koristno

V Dalmaciji naj bi odpovedovali rezervacije po nižjih cenah

M.M.
05. 08. 2021 05.00
3

Nekaj hrvaških turistov je opozorilo na pojav nepoštenih praks med lastniki apartmajev – rezervacije, ki so bile opravljene že pred meseci po nižji ceni, naj bi sedaj lastniki odpovedovali in apartmaje oddajali po višjih. Če to drži, potem gre za rušenje ugleda ne le lastnika, temveč celotne destinacije, menijo pristojni.

Split
SplitFOTO: Dreamstime

Hrvaška spletna stran Index.hr poroča, da lastniki apartmajev v Dalmaciji odpovedujejo rezervacije, ki so jih potrdili na začetku leta. Takrat je namreč vladala velika negotovost in so apartmaje ponujali po izredno nizkih cenah, v zadnjem mesecu pa so prišli do spoznanja, da so se ušteli. 

Sedaj te rezervacije odpovedujejo, apartmaje pa ponujajo po izredno višjih cenah. In seveda takoj dobijo nove goste, ki so pripravljeni plačati ogromne vsote za najem prostorov. 

Na to prakso so opozorili predvsem domači, torej hrvaški turisti, ki odpovedi prejemajo le nekaj dni pred začetkom dopusta. Index.hr poroča, da gre za hrvaške turiste, ki so že pozimi plačali rezervacijo in se dogovorili za ceno najema. 

Nekateri so za stran Slobodna Dalmacija razkrili, da lastniki odpovedi opravičujejo z različnimi izgovori – od tega, da jim je nekdo v družini umrl, da je pri njih izbruhnil covid-19, da morajo pozitivnim gostom podaljšati bivanje v apartmaju, saj morajo prestati izolacijo ali karanteno ... A počutijo se opeharjeno, saj naj bi se lastniki želeli znebiti gostov, s katerimi so sklenili dogovore, ki jim sedaj več ne ustrezajo. Lastniki se namreč zavedajo, da je sezona več kot odlična, ogromno je povpraševanja in turisti so pripravljeni plačati visoke zneske. 

A niso vsi lastniki takšni. Številni pravijo, da se dogovora z gosti, ki so nastanitev rezervirali že pred meseci, ko so bile cene izjemno nizke, še naprej držijo. 

Hrvaški mediji navajajo primer ženske, ki je apartma v Splitu rezervirala že marca. Štiri osebe bi tam počitnikovale ves teden, plačala je tudi akontacijo v višini 100 evrov ... Dva dni pred odhodom pa je prejela obvestilo, da je vse padlo v vodo ter da je rezervacija odpovedana. Razlog – nemški turisti, ki bivajo v apartmaju, so se okužili s korono. "Ko sem jim jezno odgovorila, da jim bom na vrata poslala inšpekcijo, so me prosili, da jih ne prijavim," je razkrila razočarana ženska. 

Podobno zgodbo, le da je tokrat šlo za smrt v družini lastnika, so doživeli gosti, ki so za odpoved izvedeli tik pred odhodom. Latnik apartmaja jim je sporočil, da nekaj časa ne bo oddajal. 

Index.hr poroča, da teh primerov v lokalni turistični organizaciji ne poznajo. Enako zatrjujejo v Hrvaški turistični organizaciji, ki je mediju sporočila, da o tovrstnih nepoštenih praksah niso obveščeni. So pa opozorili, da bi v tem primeru šlo za rušenje ugleda ne le lastnikov apartmajev, temveč tudi celotne destinacije. 

Komentarji (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 891