Na Hrvaškem so s posebnimi akcijami in nižjimi cenami skušali privabiti čim več domačih in tujih gostov, toda nekateri tudi s popusti niso bili zadovoljni. Odločili so se za dodatna pogajanja in zniževanja cen. A niso vsi lastniki zasebnih apartmajev zadovoljni s takšnim odnosom. Res so v krizi, toda pod ceno ne bodo oddajali, pravijo.
Med njimi je tudi lastnica apartmaja na hrvaškem otoku Hvar, ki je za Index.hr dejala, da pogovore s potencialnimi gosti, ki želijo ogromne popuste, takoj zaključi. Njen apartma se nahaja v mestu Sveta Nedelja, pravi pa, da imajo goste, ki dolga leta prihajajo k njim. Prav stalni gosti so jih rešili, tako da se nad to sezono ne more pretirano pritoževati, saj je z obiskom zadovoljna. "Vsi so rezervirali že pred pandemijo, in sicer po takratnih cenah," je dejala Vilma Plazonja in dodala, da se s stalnimi gosti, ki jih pozna, v teh kriznih razmerah epidemije počuti bolj varno.
Prav tako gre večinoma za goste, ki delo opravljajo od doma, tako da so za njih pripravili posebno ponudbo - v primeru podaljšanja dopusta so jim ponudili vsako dodatno nočitev s popustom, in sicer od 20 do 40 odstotkov, odvisno od termina rezervacije. Številni so ponudbo sprejeli, tako da so dopust podaljšali, saj so lahko delovne naloge opravljali kar z dopusta.
Posebno pozornost v družini Plazonja namenjajo razkuževanju prostorov, saj si ne želijo okužb. Zato so, če je to bilo le mogoče, med odhodi in prihodi gostov pustili prostor vsaj en dan prazen, da se prezrači in da opravijo temeljito razkuževanje.
Tisti apartmaji, ki nudijo več zasebnosti, so bolje obiskani, kot na primer tisti, kjer si gosti morajo deliti skupne prostore, vhod, teraso in podobno. Prav tako so iskani apartmaji, ki se nahajajo zunaj mesta oz. na samem.
Gosti so se že pred prihodom pozanimali, koliko ljudi bo nastanjenih v objektih, saj niso želeli pretirane gneče.
"Opažam pa tudi, da številni turisti izkoriščajo razmere in pričakujejo znižane cene bivanja. Tudi do te mere, da pogovor s takimi nemudoma zaključim," pravi in opozori, da je med ponudniki tudi veliko takšnih, ki so že celo sezono polni, a le zato, ker so drastično znižali ceno bivanja. Sama se sprašuje, ali v teh primerih ponudnikom sploh ostane kaj zaslužka. Nasprotuje takšni poslovni praksi, saj se tako degradira ne le posamična namestitev, temveč cela turistična destinacija, opozarja.
Določeni ponudniki so v izjemno težki situaciji, saj so pred epidemijo v posel vložili veliko denarja in se tudi zakreditirali. Sedaj pa ni pričakovanega zaslužka.