
Nova polnilna enota je namreč dovolj majhna, da jo je mogoče vgraditi v uporabnikovo hišo, hkrati pa med osemurnim nočnim polnjenjem proizvede dovolj vodika za povprečne dnevne potrebe avtomobila na gorivne celice.
Pri dosedanjih solarnih postajah za proizvodnjo vodika sta bila potrebna naprava za elektrolizo vode in ločeni kompresor za stiskanje proizvedenega vodika na potrebni visoki tlak.
Kompresor je bil največja in najdražja komponenta vsega sistema, hkrati pa je omejeval tudi njegovo učinkovitost. Hondini inženirji so zato razvili visokotlačno napravo za elektrolizo, s katero se jim je uspelo popolnoma ogniti uporabi kompresorja, hkrati pa zmanjšati tudi velikost drugih komponent polnilne naprave. Ta je zato zdaj precej lažja in manjša od predhodnic, hkrati pa za četrtino bolj učinkovita.

Hondina sončna polnilna postaja bo uporabnikom omogočala tudi polnjenje avtomobila čez noč, ob tem pa ne bo potrebovala posebne posode z zalogo vodika.
Za proces neposrednega polnjenja z vodikom potrebno električno energijo bo namreč črpala iz baterij, ki se bodo čez dan napolnile s pomočjo sončnih celic, ki so integralni del postaje.
A nove tehnologije, še posebej ekologija, imajo svojo ceno. Morebiti vam lahko pri nakupu avtomobila prihodnosti pomaga kakšna banka z ekološkim kreditom?

Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV