Vsak četrti petek v novembru je v znamenju črnega petka, ko potrošniki lahko izbrane izdelke kupijo po ugodnejši ceni. Sledijo spletni ponedeljek, decembrski popusti in nato še razprodaje ...
Kako se letos na črni petek, ki velja za odprtje sezone popustov in ugodnih cen, lotili trgovci? Na naša vprašanja so odgovarjali v družbi Big Bang.
Kako se pripravljate na črni petek in tudi na spletni ponedeljek? Kaj vse boste vključili v to ponudbo?
Črni petek in spletni ponedeljek sta že pred leti prerasla okvire enodnevnih dogodkov. V Big Bangu tako denimo vsako leto pripravimo večje število akcij z različnimi ugodnostmi, ki v praksi trajajo od konca oktobra pa vse do izteka leta. Podobno načrtujemo tudi v letošnjem letu, ko bomo posebne ponudbe pripravili za praktično vse kategorije izdelkov, ki jih ponujamo. Glede na izkušnje iz preteklih let in ob upoštevanju dejstva, da številni Slovenci in Slovenke v tem času začnejo nakupovanje daril za božične in novoletne praznike, bomo letos večji poudarek dali tudi t. i. premium izdelkom in darilom.
Kakšne popuste si lahko obetajo potrošniki?
Popusti se razlikujejo od kategorije do kategorije oziroma odvisno od posamezne blagovne znamke in lahko segajo tudi do 40 odstotkov in več.
Kaj potrošniki v tem času največ kupujejo?
V času črnega petka in spletnega ponedeljka Slovenci in Slovenke najbolj pogosto iščejo izdelke za dom, darila za božične in novoletne praznike, pogosti pa so tudi primeri, ko popuste izkoristijo za zamenjavo obstoječih izdelkov z novejšimi in naprednejšimi.
Kaj pričakujete letos, glede na trenutne razmere z epidemiološko sliko v državi? Še več spletnih nakupov?
Že zadnjih nekaj let so stopnje rasti prodaje prek spleta opazneje višje kot v klasičnih trgovinah, podobne trende pa je pričakovati tudi letos. Verjetno bo letos trend še nekoliko bolj izrazit, saj so se v času zaprtih občinskih meja številni državljani sploh prvič spoznali s spletnim nakupovanjem. Obseg prodaje v fizičnih trgovinah sicer še vedno predstavlja glavnino nakupov, zaradi česar smo v zadnjem letu v Big Bangu po popolnoma novem konceptu prenovili že večje število naših poslovalnic.

Kdaj ste prvič organizirali to ponudbo? Kakšen je sicer trend – ali opažate, da se slovenski kupci vse bolj odločajo za to ponudbo? Sta se črni petek in spletni ponedeljek "prijela" med naše potrošnike?
Big Bang je bil pionir spletnega nakupovanja v Sloveniji, verjetno pa smo bili tudi eni izmed prvih v državi, ki smo pripravili posebne akcije za črni petek in spletni ponedeljek. Med Slovenci in Slovenkami sta se oba nakupovalna praznika v zadnjih letih že dobro "prijela", prav zadnja četrtina leta pa je za prodajo zabavne elektronike tudi najpomembnejši čas v letu.
Črni petek , ki poteka četrti petek v novembru, bo letos 27. novembra. Na razprodaje se je pametno dobro pripraviti: naročite se na spletne novice izbranih trgovcev, spremljajte jih na njihovih kanalih na družbenih omrežjih ... Tako boste na tekočem s ponudbo in popusti, morda pa boste deležni še kakšnih dodatnih popustov z izbranimi kodami. Pripravite seznam, kaj želite kupiti. Preverite cene pri različnih trgovcih, spremljajte tudi, kako se te cene gibajo, saj bi morda lahko za nakup v spletni trgovini prejeli še dodatni popust. Če boste kupovali v spletni trgovini (na primer tujih), preverite njeno pristnost. Bodite tudi previdni, če so popusti sumljivo veliki – nekaj, za kar morate običajno odšteti 500 evrov, najverjetneje zdaj ne bo stalo le 20 evrov. |
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV