Da je National Geographic vključil Slovenijo v svoj katalog prestižnih potovanj, je izjemno. "To je veliko priznanje naši državi in vsem, ki delujemo v turizmu in ki se vsak dan intenzivno trudimo, da bi bila zgodba o zeleni, aktivni, zdravi državi s trajnostno naravnanim razvojem opažena," je poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.
Na STO so ponosni na potezo National Geographica, ki je Bled, eno največjih ikon slovenskega turizma, z umestitvijo na naslovnico najnovejšega kataloga ekskluzivnih potovanj National Geographic Private Jet Expeditions 2017-2018 napravil še za "ikono prestižnih potovanj". Bled se je znašel na naslovnici, čeprav so med izbranimi turami mnogo bolj prepoznavne znamenitosti, kot so na primer Machu Picchu, Petra, Taj Mahal ter sydneyjska operna hiša.
Kaj so zapisali o Bledu?
"Raziskujte vzpone in padce nekaterih najbolj fascinantnih civilizacij v epskem popotovanju po manj poznanih čudesih sveta ... raziskujte spektakularno Unescovo dediščino, odkrivajte stoletja stare gradove, palače, mošeje, katedrale ... izkusite brezčasno spokojnost Blejskega jezera v Sloveniji," National Geographic nagovarja petične popotnike v svojem katalogu. Ta združuje šest ekskluzivnih razkošnih potovanj po bolj ali manj znanih čudesih sveta.
Obisk Slovenije je slavna revija umestila v potovanje, ki ga je poimenovala Veliki imperiji (Great Empires by Private Jet: Exploring Ancient Persia to the Mediterranean). Poleg ogleda znamenitosti v Iranu, Turkmenistanu, Belorusiji, Srbiji, Bosni in Hercegovini ter na Korziki vključuje tudi obisk Slovenije, in sicer Ljubljane in Bleda. Spanje je predvideno v ljubljanskih hotelih Cubo, Antiq Palace Hotel & Spa ali Vander Urbani Resort.
National Geographic svojim popotnikom med drugim obljublja izjemen servis, edinstvena doživetja in strokovno vodenje. Cena za to potovanje je 68.950 dolarjev po osebi in med drugim vključuje prevoz z zasebnim boeingom 757, udeležilo pa se ga bo lahko največ 75 potnikov s celega sveta.

Slovenija je lahko ponosna
Gre za vodo na mlin Sloveniji, ki ob visoki rasti prihodov in nočitev turistov v prihodnje želi predvsem povečati še prihodke iz naslova turizma.
"K dvigu ugleda Slovenije kot turistične destinacije z enkratnimi doživetji je veliko pripomogla lanskoletna digitalna kampanja Slovenia. Make New Memories," je dodala direktorica STO Pakova. Izpostavljenost naše države, za katero je poskrbel ugledni National Geographic, pa vidi kot nekakšno "nadgradnjo vseh odličnih rezultatov iz lanskega leta".
"Ta izpostavitev je ključna za vse naše nadaljnje aktivnosti, predvsem globalno digitalno kampanjo v tem letu, ki bo še dodatno spodbudila odlične rezultate v prihodnje in Slovenijo ponovno uvrstila med nadpovprečne destinacije," je zagotovila sogovornica.
Take izpostavljenosti prispevajo k dvigu ugleda Slovenije kot turistične destinacije in tudi k dvigu ugleda Slovenije kot uspešne države v mednarodnem prostoru. "Poleg izjemne izpostavljenosti smo tako dobili tudi potrditev, da so naša prizadevanja razvijati butični turizem za goste, ki posegajo po produktih in doživetjih z večjo dodano vrednostjo, prava," je še dodala Pakova.
Že drugo pomembno priznanje v kratkem času
Gre za drugo pomembno priznanje National Geographica Sloveniji v zadnjih dneh. STO je namreč prejšnji teden na svetovni turistični borzi ITB Berlin prejela nagrado s področja trajnostnega turizma World Legacy Award, ki jo podeljuje prav priljubljeni Nat Geo. Nagrado je osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije.
Ob podelitvi nagrade so v National Geographicu med drugim Slovenijo izpostavili kot eno najbolj trajnostnih držav na svetu. "S formalizacijo trajnostnih kazalnikov in spodbujanjem kulture nenehnega izboljševanja je STO drobceno Slovenijo napravila za veliko silo v svetovnem zelenem turizmu," so zapisali na spletni strani.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV