Ali na delovnem mestu sedite več kot šest ur na dan? Če je vaš odgovor pritrdilen, potem morate ukrepati. Pretirano sedenje prinaša bolečine v hrbtu, nogah in rokah, srčna obolenja in še druge bolezni. Zaposleni v pisarnah bi morali biti med delovnikom na nogah vsaj dve uri. Sčasoma bi morali to podaljšati na štiri ure dnevno. Strokovnjaki priporočajo, da to dosežemo z menjavo sedečega in stoječega dela ter s kratkimi sprehodi.
Delodajalci imajo pri tem najpomembnejšo nalogo
Britanski strokovnjaki so pred časom pozvali delodajalce, naj zaposlene opozorijo na tveganja, ki jih prinaša daljše sedenje ter naj jih podpirajo pri bolj zdravem načinu življenja. Še več – zaposlene bi morali aktivno spodbujati k temu, da poskrbijo za svoje zdravje in splošno dobro počutje. Odmor, malica, sproščanje, razgibavanje ... Številni zaposleni se namreč bojijo, da jih bo imel delodajalec za slabe in neproduktivne delavce, če bodo na delovnem mestu poskrbeli za sebe.
Prav zato morajo delodajalci zaposlenim jasno povedati, da jih pri zdravem načinu preživljanja časa na delovnem mestu podpirajo.
Delodajalci naj vložijo finančna sredstva v kvalitetno pisarniško opremo, kot so stoli in mize. Pri tem naj izbirajo zdravju prijazno opremo, ki je izdelana iz visokokakovostnih materialov. Mize naj bodo prilagodljive po višini, tako da lahko zaposleni delovne obveznosti opravljajo tudi stoje.
Še več pozornosti pa je treba nameniti primernim pisarniškim stolom. Ti naj bodo ergonomski z možnostjo višinske prilagoditve. Velik poudarek naj bo na primerni podpori hrbtišča.

Vsak vložen evro se bo delodajalcu povrnil dvakratno
Bolečina v hrbtu je eden od glavnih vzrokov za odsotnost z dela. Strošek nadomestil za bolniške odsotnosti na račun bolečine v hrbtu je v letu 2015 delodajalce in zdravstveno blagajno obremenil za približno 42 milijonov evrov.
Če se bolečine razvijejo v kronične, potem je lahko prizadeta populacija za dlje časa delovno nesposobna. Dolgotrajna odsotnost z dela pa ni nikomur v interesu – ne delavcu ne delodajalcu.
Zato je še kako pomembno, da se delodajalec zaveda pomembnosti ustrezne delovne opreme. Poskrbi naj za ergonomsko opremljena delovna mesta in za preventivno vadbo na delovnem mestu.
Delovna postaja mora biti urejena tako, da zaposlenemu med delovnim procesom omogoča ohranjanje nevtralnega položaja telesa. Delovna drža naj bo udobna, sklepi pa v naravnem položaju. Da bi to dosegli, je treba pisarniško opremo skrbno izbrati in jo nato še pravilno namestiti.
Pisarniški stoli so še kako pomembni za zagotavljanje zdravega opravljanja delovnih obveznosti. Morajo biti stabilni, a kljub temu omogočati svobodno premikanje, in nastavljivi. Sedeži naj bodo primerno oblazinjeni. Pomembna so tudi naslonjala za roke, saj morajo biti nastavljiva.
Delodajalci – tako ne boste ostali brez denarja!
Delodajalcem naj ne bo žal vložiti finančnih sredstev v visokokakovostne stole za zaposlene, saj gre za dobro vložen denar. Zaposleni bodo svoje naloge opravljali v njim prijaznem okolju, brez bolečin in slabe volje. Manj bo bolniških in s tem nepotrebnih stroškov, ki bi jih utrpelo podjetje. Slednje bo imelo zadovoljne zaposlene, ki bodo delodajalčevo skrb cenili. S tem se bo razvil močan občutek pripadnosti, ki je temelj uspeha vsakega podjetja.

Pri nakupu ergonomskih pisarniških stolov Giroflex v Sloveniji vam lahko pomaga podjetje Klun ambienti. V njihovem razstavnem prostoru si lahko ogledate in preizkusite večino ergonomskih pisarniških stolov Giroflex. Omogočajo tudi testno uporabo modelov znotraj vašega podjetja, da se lahko tako zaposleni kot delodajalci sami prepričate o njihovi ustreznosti glede na delovno mesto in izberete stol, ki vam pri vašem delu najbolj pomaga k ohranitvi dobre drže in zdravja.
V sodelovanju z Magnet design pa Klun ambienti nudijo pomoč tudi pri celovitih rešitvah opreme pisarniški prostorov – od ideje do izvedbe.
Sponzorirana vsebina