
Ekskluzivna kozmetika in omamne dišave
Legendarni Chanel No. 5 ali pa rdečilo za ustnice iz kolekcije Mac Russian, preprosto neverjetno je, da boste našli tak izdelek med sezonsko znižanimi izdelki, saj zanje ni sezone. Tu in tam kozmetične hiše, ki jih proizvajajo in prodajajo, ponujajo kakšen (skromen) popust v promocijski akciji, a ekskluziven izdelek drži svojo ceno. Pri kolekcijah v umikanju, odtenkih, ki niso vsesplošno sprejeti, pričakujte popust. A vprašajte se – če ni bilo primerno za druge, zakaj bi bilo za vas? In raje ne razmišljajte o poceni ponaredkih. Predvsem ženski nos zelo dobro loči, kaj je original in kaj je bedna kopija.
Torbice in prtljaga s poreklom
Najbrž ste že slišali za zveneča imena, kot so Hermès Birkin, Chanel 2.55, ali če ne drugje, v filmu videli torbico z ekskluzivnim monogramom Louis Vuitton. Ročno izdelane v Evropi in razposlane po vsem svetu, torbice, ki trajajo vse življenje in imajo doživljenjsko garancijo, teh pač ne boste videli na policah, ki so namenjene razprodaji. Imajo svojo ceno in ime, za katerim stojijo. Klasična oblika jim zagotavlja, da ne bodo nikoli iz mode kot razni sezonski izdelki, množično narejeni na drugi strani planeta.
Avtomobil, ki privablja poglede
Dejstvo je, da uspešen poslovnež potrebuje spoštovanja vreden avto, saj smo ljudje vizualna bitja, pa če si priznamo ali ne. Uspešnost sodimo po tistem, kar vidimo. Raziskave so pokazale, da večina ljudi bolj zaupa odvetniku, ki jih sprejme v izbrano urejeni pisarni z dragim pohištvom, v najfinejši obleki in z masivno zlato uro na roki, saj vse to priča o njegovi uspešnosti, eden izmed pomembnejših statusnih simbolov je vsekakor avto. Saj si ne predstavljamo, da bi uspešen poslovnež na sestanek prišel urejen kot iz škatlice in izstopil iz starega, rjastega yuga. Praviloma z nemškimi znamkami višjega razreda ne boste udarili mimo, a ponujamo vam namig. Novi štirivratni porsche panamera, katerega uradna predstavitev bo 12. septembra letos, stane v najbolj osnovni različici 109.432 evrov, pri uradnem prodajalcu ga že lahko naročite, dobavljen bo, z nekaj sreče, jeseni 2009. Avtomobil, ki bo prav gotovo pritegnil množico pogledov, vas pa povzdignil tudi v očeh konkurence.

Po meri narejena obleka
Obleka, ukrojena prav po vašem teleščku, je nujno zlo, s katerim se boste morali spoprijeti, če želite preživeti kot povzpetnež v svetu biznisa. Izberite zaupanja vrednega krojača, ki bo z dejanji stal za svojim izdelkom in ne nasedajte v zadnjem času naokoli potujočim krojačem, ki obiskujejo podjetja in ponujajo svoje storitve. Že res, da tudi oni želijo zaslužiti, a izkušnje kažejo, da tovrstni "mojstri" praviloma uporabljajo cenene materiale ali ponaredke naravnih materialov, ki ne dihajo dobro in kmalu postanejo neudobni, saj jih nosimo ves delovni dan. Ko boste želeli obleko reklamirati, se lahko pritožite na sončno upravo, saj potujoči mojstri poberejo šila in kopita, za njimi se izgubi vsaka sled. Pričakujte, da boste za solidno obleko iz dobrih materialov skupaj z delom odšteli vsaj 500 evrov, navzgor pa omejitve praktično ni. Ne verjamete? Obiščite Milano, London, Pariz ...

Prestižen nakit
Praviloma unikati ali v najslabšem primeru močno omejene serije iz draguljarn, kot so Tiffany ali Bvlgari, ne samo da bodo s svojim bleščanjem nase potegnili poglede, so tudi odlična naložba vašega denarja, saj jim s staranjem cena le še raste, družinski dragulji so že stoletja predmet dedovanj in finančne varnosti, pa tudi sporov med družinskimi člani in vir spletk. A žal je tako, da je prenekateri kos nakita varno spravljen v temačnem trezorju, namesto da bi ga, predvsem dame, ponosno nosile naokoli. Za pravi nakit boste seveda plačali tudi pravo ceno – a je na spletnih straneh prestižnih draguljarn ne boste zasledili. Je stvar individualnega dogovora, hkrati pa z dobršno mero ponosa poudarjajo, da ga vsakemu ne bodo prodali.
Dizajnerski ekskluzivi
Obleke najdražjih in najprestižnejših blagovnih znamk, v dragih trgovinah zvenečih imen – čakanje na popuste je precej tvegano početje. Tudi dneve po uradnih razprodajah bodo obdržali prav takšno ceno, ki jim je bila namenjena že prvi dan v trgovini. Mogoče je, da bodo po znižani ceni ponudili nekaj kosov oblačil, tako, za vabo, lahko pa ste prepričani, da že imajo znanega lastnika, ki je najverjetneje prav ta, ki vam bo prodal enak kos oblačila po redni ceni. Če že pride do razprodaje, so najboljši kosi razgrabljeni takoj, ostanejo takšni z raztrganinami, površno krojeni, čudno obarvani ali obledeli zaradi sonca, lahko so tudi neprijetnega vonja, ki se ga zlepa ne boste znebili. Pravilo velja: bolje je imeti en kos oblačila, ki ga zares ljubite in nosite, kot nekaj kosov cenejših cunjic, ki jih verjetno ne boste oblekli več kot enkrat.
Športni izgled
Svetovne znamke, kot so Lacoste, Sergio Tacchini, pogojno tudi najdražje blagovne znamke športne obutve, redko gredo na popolno razprodajo, če pa že, so to modeli v odhajanju, zato jih kupite natanko takrat, ko jih potrebujete in ne "na zalogo". Biti športen zahteva svojo ceno in najbrž spoštujete svojo nogo in varen korak, zato vam 250 evrov, kolikor stane odličen model najnovejših superg, ne bo težko odšteti. Tudi tu velja – manj je več.
Zveneča imena, kot so stoli Herman Miller, naslanjač iz manufakture Eames sofas in klubske mizice dizajnerke Eve Zeisel niso poceni, a domu ali pisarni, kjer preživite največ svojega časa, privoščite dobro ali vsaj boljše. A vsaj tu se da nekoliko "pogoljufati" – skok čez mejo, k "Švedu", vam za primerne denarce udobno opremi bivalno in delovno okolje, vi pa se lahko izgovorite na to, da ste pač pristaš sodobnih prijemov (in zamolčite dejstvo, da so vašo pisalno mizo izdelali v Vietnamu za le nekaj evrov).
(proti)Sončna očala
Naj vam bo jasno. Klasična "pilotska" očala znamke RayBan ali pa konkreten roževinast okvir Diorja ne bosta nikoli cenejša. Po njih je vedno povpraševanje, ne glede na modo ali trende. Zato jih prav gotovo nihče ne bo znižal. Kupite jih na začetku sezone, saj bodo najboljši modeli prav kmalu pošli, ne glede na ceno. In ne čudite se pretirano, če se boste na žgočem soncu pokazali s cenenim ponaredkom, pa vas bo prijateljica zajedljivo povprašala, ali ste bili pretekli konec tedna čez mejo, v Trstu ali Lentiju ...
Odlična hrana odličnih restavracij
V zakonu velja – ljubezen gre skozi želodec. Tudi v poslovnem svetu je ravno tako. Dobra hrana, izjemna kapljica vina v prestižnem okolju restavracije, kjer je na prosto mizo treba čakati tudi mesec ali več – zanemarljiv strošek v primerjavi z uspešnim poslom, ki ga boste dosti lažje sklenili, če bo "volk" na drugi strani mize zadovoljen in sit. Nekaj vnaprej plačane napitnine strežnemu osebju bo zagotovilo, da vas bodo obravnavali kot kralja, s čimer boste naredili nepozaben vtis. Pripravite si proračun, težak vsaj 100 evrov na osebo. Če ni preveč lačne sorte! :)
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV