Ljudje si skoraj več ne znamo predstavljati dela, vsakodnevnih stikov, uporabe javnih in drugih storitev, nakupovanja, urejanja financ in konec koncev zabave brez uporabe digitalnega okolja. Slednje je praktično postalo središče našega življenja. Po drugi strani je posledično za podjetnike vseh branž in ponudnike omenjenih storitev prisotnost v digitalnem okolju (skorajda) nujna.
A sama prisotnost še zdaleč ni dovolj. Zaradi bliskovitega razvoja tehnologije in nenehnih sprememb obnašanja potrošnikov so podjetja primorana slediti trendom digitalnega marketinga in uporabnikom omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo. Tako pri prodaji izdelkov kot storitev so namreč vse pomembnejši osebni odnosi, vse uspešnejša pa zato podjetja, ki znajo uporabnika pritegniti na pravi način skozi prave kanale in ga tudi obdržati ter z njim negovati dobre odnose. Še posebej pomembno je, da podjetja razvijajo kakovostno mobilno uporabniško izkušnjo, saj več kot polovica uporabnikov v Sloveniji išče in do spletnih vsebin nekega podjetja dostopa prek mobilnih naprav. Toda kako to doseči, če je konkurenca vedno večja, potrošniki pa smo vse bolj zahtevni?

Učite se od najboljših
Ne glede na to, ali ima vaše podjetje oziroma organizacija, v kateri delate, že dolgoletno tradicijo ali pa se na svojo poslovno pot šele podajate, je torej ključno, da prilagodite strategijo oglaševanja in poslovanja zahtevam in potrebam potrošnikov ter sledite marketinškim trendom. Tudi v primeru, da ste v digitalnem okolju prisotni že dalj časa in opažate, da vaša trenutna strategija ne deluje, jo je nujno prilagoditi, če želite rezultate. Zato je še kako dobrodošlo ves čas spremljati novosti na področju (digitalnega) marketinga, zaupati izdelavo in upravljanje marketinške strategije ter drugih komponent strokovno usposobljenim posameznikom in/ali podjetjem ter se seveda učiti od najboljših.
Marca se v Ljubljano vrača Digitalni laboratorij
Bi torej radi črpali znanje od izjemnih strokovnjakov, ki se ukvarjajo z oglaševanjem na Facebooku in Googlu, e-poštnim marketingom, s podkasti, z YouTubom, s spletno trgovino in z avtomatizacijo oglaševanja?
Pridružite se najboljšim slovenskim marketinškim strokovnjakom, lastnikom podjetij, strategom, menedžerjem spletnih trgovin in lastnikom spletnih agencij na deveti marketinški konferenci, imenovani Digitalni laboratorij, ki se bo odvijala 14. marca 2023 v M Hotelu v Ljubljani. Tokratna tema bo prihodnost uspešnega marketinga.
Konferenca ima dolgoletno tradicijo, do sedaj pa je na njej svoje znanje izpopolnjevalo že več kot 600 posameznikov. Pomembno je poudariti, da ima Digitalni laboratorij že od samega začetka dva glavna namena. V prvi vrsti je seveda izobraževalne narave, po drugi strani pa je namenjen mreženju. Med predavanji boste tako imeli na voljo čas, da pobližje spoznate predavatelje, ostale udeležence, in organizatorje. Z njimi boste lahko poklepetali, spili kavo ali čaj ter po možnosti navezali poslovne stike, ki se vam bodo bogato obrestovali.
Kaj lahko pričakujete?
Na enodnevni marketinški konferenci se boste torej naučili strategij, sistemov in internih skrivnosti, ki vam bodo omogočale, da boste korak pred konkurenco. Pričakujete lahko praktična predavanja, ki bodo pokrivala najbolj vroče teme prihodnosti digitalnega marketinga.
Ne glede na to, ali se želite naučiti novih oglaševalskih taktik, znižati svoje CPA-je za oglase na Facebooku ali povečati stopnjo konverzije na vaši strani, na predavanjih priznanih predavateljev lahko pričakujete teme, ki vas bodo popolnoma pripravile na prihajajoče spreminjajoče se obdobje marketinga.

Seznam predavanj:
5 zakonitosti uspešne spletne trgovine (Roman Čretnik)
Na poti do naziva MVP (Michael Gabrijel)
Spletna prodaja je enostavna, a ni treba, da je (Teodor Štimec)
Pravi vplivnež dvigne prepoznavnost blagovne znamke (Tanja Kocman)
Kako uspešno osvojiti tuje trge z digitalnim marketingom? (Rok Makovec)
S smiselno uporabo podatkov do optimizacije procesov in konverzije (Miha Deu)
Osredotočenost na stranke – zadrževanje strank (Jelena Jeknić)
Kako iz nič ustvariti 50 milijonov in zaposliti 100 ljudi (Simon Terbovšek)
Če nimate videa, vas praktično ni (Tim Zupančič)
Besedila, ki pritegnejo pozornost potencialnega kupca (Jasmina Strašek)
Razvoj, promocija in prodaja spletnih tečajev (dr. Džemal Durić)
Koraki do uspešnega marketinga v letu 2023 (okrogla miza z Manco Šalehar in Klemnom Selakovičem)
Pomembnost kompatibilnega tima v marketingu (Gaber Marolt)
Vip pogovor (Ivo Boscarol)
Več o predavateljih in o vsebini posameznih predavanj si lahko preberete TUKAJ!
Kot pravijo organizatorji, gre tudi za edino slovensko konferenco, kjer ne boste počivali niti med odmorom, saj bo poleg povezovanja s predavatelji in udeleženci poskrbljeno tudi za aktivno razgibavanje.
Sponzorirana vsebina