Finančna uprava je na kratko povzela pogoje za dodelitev teh pomoči.
Spomladanski del ukrepov
Za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo je po interventnih zakonih ZIUZEOP (do 31. maja 2020), ZIUOOPE (do 30. junija 2020) in ZIUPDV (do 31. septembra 2020) predviden upad prihodkov v višini 10 odstotkov v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10-odstotni upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na primerljivo obdobje (odvisno od začetka/prenehanja poslovanja zavezanca), pravijo na Fursu.
Enako velja tudi za uveljavljanje mesečnega temeljnega dohodka po ZIUZEOP (marec, april in maj 2020), pri čemer so zavezanci morali izkazati upad prihodkov v višini 10 odstotkov v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10-odstotni upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na drugo primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja.
Jesenski del ukrepov
24. oktobra 2020 je bil sprejet ZZUOOP, ki je za uveljavljanje čakanja na delo (od 1. oktobra 2020 do 31. januarja 2021) in mesečnega temeljnega dohodka (oktober–december 2020 in januar–marec 2021) določil, da je za pomoč, uveljavljeno po tem zakonu, treba izkazovati upad prihodkov v višini 20 odstotkov v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma glede na primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja zavezanca, so pojasnili na Fursu.
PKP 8 (ZDUOP)
PKP 8 je za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo (od 1. februarja 2021 naprej) določil, da so do ukrepa upravičeni tisti delodajalci, ki jim bodo po njihovi oceni prihodki v letu 2021 zaradi epidemije ali posledic epidemije upadli za več kot 20 odstotkov glede na leto 2019 oziroma 2020.

Vir podatkov: finančna uprava
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV