Facebook bo oglase oblikoval na način, da jih ne bo mogoče razločiti od ostale vsebine na družabnem omrežju, zato jih programi za blokiranje oglasov ne bodo prepoznali.
Oglasi namreč predstavljajo pomemben vir prihodka ponudnikov spletnih vsebin. V drugem četrtletju je ravno spletno oglaševanje prineslo glavnino prihodka tega vodilnega spletnega družbenega omrežja, in sicer 6,2 milijarde dolarjev.

Odločitev o prepuščanju oglasov se nanaša le na uporabnike, ki do družbenega omrežja dostopajo prek računalnika, ne pa tudi na mobilne različice družabnega omrežja. Največji delež oglaševalskih prihodkov Facebooka sicer predstavljajo oglasi na mobilnih napravah, kjer programi za blokiranje oglasov pogosto ne delujejo.
V zameno za prikazovanje oglasov bo Facebook svojim uporabnikom olajšal uporabo orodij, ki pomagajo upravljati prikazovanje oglasov. Kot je na Facebookovem blogu v torek zapisal Andrew Bosworth, "ljudje nočejo gledati oglasov, ki so za njih nepomembni ter zmotijo ali prekinejo njihovo izkušnjo. Poleg tega želijo imeti nadzor nad tem, kakšne oglase vidijo."
S pomočjo orodij bodo lahko tako uporabniki odstranili teme, ki jih ne zanimajo ter tako preprečili oglaševanje podjetij in organizacij, ki so jih dodale na njihove liste potrošnikov, je še poudaril.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV