Druga možnost na mestu samem. Pripeljete se z avtom do posebnega terminala, kjer spustite steklo in na zaslonu, pbčutljivem na dotik, izbirate artikle. Delavec v skladišču jih bo sproti iskal, zlagal v škatlo in medtem, ko se boste vi zapeljali do zasebnega prostorčka, kjer boste plačali, bodo kaj kmalu do vas pripeljali tudi nakupljeno.
In tretji način, po mnenju tistih, ki so ga preizkusili, najbolj zanimiv. Peljete se po neke vrste nakupovalnem poligonu in se ustavite pri tistih posebej prirejenih policah, od koder kar skozi okno jemljete izdelke, ki ste si jih zaželeli. Zaenkrat ponujajo le posamezne artikle svoje blagovne znamke, a izkušnje kažejo, da kupci na široko sprejemajo tovrstno ponudbo, ki v sebi združuje tako zasebnost kot tudi zabavo.
Preračunano na prodajne zmogljivosti naj bi se v testni trgovini v Stuttgartu obisk in prodaja povečala za presenetljivih 60 odstotkov! Predsednik uprave Joachim Caparros pa je napovedal, da bodo v posodobitev in prilagoditev svojih trgovin na nov način nakupovanja investirali kar 1,3 milijard evrov!

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV