Na ZPS in Evropski potrošniški center (EPC) se je obrnilo več zaskrbljenih staršev, ki jih je presenetil zelo visok račun za telekomunikacijske storitve na račun nakupa žetonov oz. bonov znotraj sicer brezplačnih spletnih igric ali aplikacij za mobilne telefone.
Dodatne stroške so večinoma povzročali mladoletni otroci, ki naj tovrstnih nakupov ne bi mogli opraviti brez vednosti staršev, kar pa se v praksi zaradi iznajdljivosti otrok kljub temu dogaja.

Kljub temu, da tovrstne storitve ponuja več aplikacij in spletnih strani, je pri nas trenutno najbolj "vroča" spletna stran www.howrse.si, kjer uporabnikom ponujajo možnost izbire in kasnejšo skrb za navideznega konja.
Uporabniki morajo za različne pripomočke, ki izboljšajo konjevo počutje in moč, kupovati posebne bone, pri čemer lahko plačajo s kreditno kartico in sistemi Paypal, Ucash ali Paysafecard.
Za nakup enega bona je mogoče tudi plačilo prek sistema kratkih sporočil SMS (plača se prejeto premijsko sporočilo), ki pa je 99 odstotkov dražje, kot če bi bon kupili z drugim plačilnim sredstvom (namesto enega evra je treba za prejeti SMS plačati 1,99 evra za en bon).
Vsem potrošnikom, ki so oz. bi zaznali nenadno povečanje stroška na računu za telekomunikacijske storitve, priporočajo, da pri operaterju preverijo, od kod strošek izhaja.
Če zanj niso vedeli, naj od ponudnika storitve (v primeru Howrse je to francosko podjetje Owlient Sarl) zahtevajo vračilo plačanega zneska za bone, ki so jih naročili mladoletni otroci, starši pa za takšno nakupovanje niso dali izrecnega soglasja.
Na ZPS staršem še svetujejo, naj otrokom razložijo pasti, ki jih prinaša nakupovanje znotraj spletnih igric ali aplikacij. Pri operaterju lahko tudi blokirajo sprejemanje komercialnih (premijskih) sporočil, s čemer bodo problem rešili dolgoročno.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV