Cekin.si
Instagram s svojim trenutnim številom mesečno aktivnih uporabnikov še vedno močno zaostaja za Facebookom, ki ima 1,5 milijarde uporabnikov, vendar pa obenem že za 100 milijonov presega število mesečno aktivnih uporabnikov ameriškega spletnega družbenega omrežja Twitter.

Koristno

Instagram dosegel sanjsko številko

STA
23. 09. 2015 10.55
0

Ameriško spletno družabno omrežje Instagram je preseglo mejo 400 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, ki dnevno delijo več kot 80 milijonov fotografij.

Ob ustanovitvi pred petimi leti smo lahko samo sanjali o številki 400 milijonov. Zdaj nadaljujemo z izboljšavami in vam pomagamo izkusiti svet preko fotografij. —Instagram

400 milijonov uporabnikov dokazuje hitro rast Instagrama, saj je imelo ameriško družabno omrežje Instagram v začetku letošnjega leta še 300 milijonov uporabnikov. Od okoli 100 milijonov uporabnikov, ki so jih pridobili na ameriškem spletnem omrežju Instagram v letošnjem letu, jih več kot polovica prihaja iz Evrope ali Azije. Največjo rast beležijo v Braziliji, na Japonskem in v Indoneziji.

Prek Facebooka so zaželeli dobrodošlico vsem novim uporabnikom in opisali znamenite fotografije, objavljene pri njih. Izpostavili so fotografije Plutona in praznovanj Champions League, bele bazene v Turčiji in mesto duhov v puščavi Namib. Dodali so, da so se jim v zadnjem času pridružili David Beckham, Caitlyn Jenner in Toni Kroos, ki imajo ogromno sledilcev.

 

 

We are thrilled to announce the Instagram community has grown to more than 400 million strong and is even more global,...

Posted by Instagram on 22. september 2015

 

Iščejo nove možnosti za oglaševalce

Instagram s svojim trenutnim številom mesečno aktivnih uporabnikov še vedno močno zaostaja za Facebookom, ki ima 1,5 milijarde uporabnikov, vendar pa obenem že za 100 milijonov presega število mesečno aktivnih uporabnikov ameriškega spletnega družbenega omrežja Twitter.

Na fotografije osredotočeni Instagram je sicer pred kratkim napovedal, da bo okrepil možnosti oglaševanja v okviru svojega omrežja. Nove možnosti za oglaševalce bi lahko hitro rastočemu Instagramu bistveno okrepile prihodke – po ocenah analitske hiše Emarketer naj bi že letos z naslova oglaševanja ustvaril 600 milijonov dolarjev prihodkov.

Oglaševalci naj bi po novem imeli možnost izvajati globalne kampanje v različnih formatih vključno z video oglasi dolžine do 30 sekund. Oglaševalcem bo na voljo tudi premijsko oglaševalsko orodje Marquee, namenjeno masovni promociji v krajšem časovnem pasu, denimo za dogodke, kot so svetovne filmske premiere ali predstavitve novih produktov.

Instagram, ki ga je leta 2012 kupil upravljalec največjega spletnega družbenega omrežja na svetu Facebook, je namreč doslej ponujal le omejene možnosti za oglaševalce. V letu 2013 je tako začel z majhnim številom sponzoriranih objav dobro znanih blagovnih znamk, kot sta Michael Kors in Adidas.

Pred kratkim je Instagram sicer nadgradil svojo storitev tako, da lahko uporabniki prek svojih pametnih mobilnih naprav poleg fotografij v kvadratnem formatu objavljajo tudi fotografije v položnem ali pokončnem formatu, kar je tudi odprlo nove možnosti za oglaševalce.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795