Spletno družbeno omrežje Instagram, ki sodi pod okrilje ameriškega Facebooka, je minuli teden predstavilo novo storitev Stories (Zgodbe), s katero želijo spodbuditi deljenje vsebin. Nova funkcija bo uporabnikom omogočila deljenje različnih trenutkov njihovega dne, tudi tistih, ki jih ne želijo ohraniti na svojem profilu, piše na Instagramovem blogu. Novost obenem omogoča tudi dodajanje efektov, teksta in slik ali risanje po fotografijah.

Instagram je bil doslej namenjen predvsem občasnemu objavljanju fotografij pomembnejših oziroma zanimivih trenutkov uporabnikov. Novost bo tako razveselila predvsem tiste, ki bi vsebine radi delili večkrat na dan.
Če je uporabnikov profil zaseben, bodo zgodbe vidne le njegovim sledilcem. Lahko pa se odloči, da bo objave iz svoje zgodbe shranil ter jih delil na svojem profilu. Zgodb ne bo mogoče všečkati ali komentirali, bo pa avtorju zgodbe mogoče poslali zasebno sporočilo prek aplikacije Instagram Direkt.
Instagramova novost sicer spominja na konkurenčno aplikacijo Snapchat, ki uporabnikom omogoča pošiljanje fotografij, videoposnetkov in sporočil. Njena posebnost je, podobno kot pri Instagram Stories, časovna omejenost ogledovanja prejetih sporočil. Pred kratkim pa je Snapchat omogočil tudi shranjevanje objav v obliki spominov, ki jih uporabniki lahko znova pogledajo ali delijo.
Facebook je pred štirimi leti odštel milijardo dolarjev za nakup Instagrama, ki je takrat imel okrog 30 milijonov uporabnikov. Junija so zabeležili že 500 milijonov uporabnikov, pri čemer jih je več kot 300 milijonov omrežje uporabljalo na dnevni ravni. V zadnjem času hitro raste tudi Snapchat, ki je priljubljen zlasti med mladimi. Po navedbah Snapchata ima aplikacija po vsem svetu že več kot 100 milijonov dnevnih uporabnikov.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV