Nakupovanje naj bi bilo sproščujoče in zabavno, ampak na žalost ni vedno tako, saj lahko naletite na marsikatero nevšečnost, ki vam lahko pokvari dan ali še kaj več.
Izdelek z napako
Navdušeni ste nad izdelkom, ki ste ga prinesli domov. A veselje vas hitro mine, ko odkrijete, da ima vaš izdelek napako. Kaj lahko naredite? V tem primeru lahko zahtevate popravilo, znižanje kupnine, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine. To pa ne vključuje izdelkov, ki so bili označeni kot izdelki z napako, na primer blago z manjšimi pomanjkljivostmi, druga izbira, poškodovan izdelek itd., saj imajo ti običajno že v osnovi nižjo ceno, zato vračilo ali zamenjava v tem primeru nista možna.
Vračilo ali zamenjava brezhibnega izdelka
Nekatere trgovine omogočajo zamenjavo izdelka ali dobropis, kar je odvisno le od njihove dobre volje in poslovne prakse. Mnogokrat je rok za vračilo naveden na računu, o njihovi poslovni praksi pa se raje pozanimajte pred nakupom. Če ni izrecno nikjer navedeno, da vam to omogočajo, prodajalec ni dolžan ničesar zamenjati ali izstavljati dobropisa. Enako velja za darila, torej izdelke, ki ste jih dobili v dar.

Spletni nakupi
Bilo je nekoč in hkrati nedolgo nazaj, ko ste porabili ogromno časa za vožnjo do trgovine, medtem ko lahko danes vse opravite z le nekaj kliki. Vedno več ljudi nakupuje na spletu, in kaj je lepšega, kot iz udobnega naslonjača naročiti stvari, za katere se ni treba posebej potruditi. To so prednosti sodobnega nakupovanja, ki pa hkrati prinaša tudi ogromno tveganja. Pri izdelkih, ki so kupljeni na spletu ali po telefonu, veljajo drugačna pravila. V običajnih primerih lahko od pogodbe odstopite v 14 dneh, pri čemer vam ni treba navajati razloga za to. Prodajalec vam mora nato kupnino vrniti najkasneje v 30 dneh. Pri spletnem nakupovanju je problem tudi v prevarah, predvsem pri lažnih trgovinah, zato dodatna previdnost ni nikoli odveč.
Dostava izdelka
Dostava izdelka lahko včasih tudi zamuja, ampak po zakonu o varstvu potrošnikov mora prodajalec svojo obveznost izpolniti v dogovorjenem roku, najkasneje pa v 30 dneh. Lahko se dogovorite tudi za dodatni rok ali pa zavrnete dostavo blaga. V slednjem primeru vam mora prodajalec vrniti tudi opravljeno kupnino.
Spletni nakupi – tujina
Znotraj Evrope lahko kupujete na spletu in ste ob tem do neke mere še vedno zaščiteni. Ne glede na zakonodajo posamezne države ste povsod po EU upravičeni najmanj do popravila ali zamenjave izdelka, kadar ima kupljeno blago napako ali se razlikuje od tega, kar ste pričakovali.
Spletni kupci so manj zaščiteni, če kupujejo pri ponudnikih, ki se nahajajo zunaj Evropske unije, na primer Kitajska ali ZDA. Žal v teh primerih velja, da se lahko zanesete le na svojo srečo, da boste dobili to, kar si želite.

Torej, veselje ob novem izdelku se lahko hitro spremeni v slabo voljo, če ne znate pravilno ukrepati, zato se primerno zavarujte pri zavarovalnici ARAG, da se boste izognili nepotrebnemu in dodatnemu stresu, ter raje uživajte v brezskrbnem nakupovanju.
Pravno se zaščitite
Pomislite na vse situacije, ko ste vi ali vaši bližnji potrebovali odvetnika. Poleg varnosti, ki vam jo ponuja ARAG zavarovanje v vseh teh primerih, pa v njegov prid govorijo še naslednja dejstva:Pravno se zaščitite
- sodni in odvetniški stroški so lahko zelo visoki (takse, stroški prič, izvedencev);
- tudi če primer na sodišču izgubite, krijemo vaše in stroške nasprotne strani;
- mesečna premija je minimalna, zavarovanje pa velja za vse družinske člane;
- zavarovanje vključuje tudi en brezplačen posvet pri odvetniku mesečno;
- zavarovanje velja v celotni Evropi
postopek sklenitve je hiter in enostaven, preprosto klikni TUKAJ.
Preprečite stroške za odvetnike v prihodnje – skleni ZDAJ in PRIHRANI!
Sponzorirana vsebina