Cekin.si
image (28)

Koristno

Zgrabila ga je med nogami in ga odnesla domov!

24. 09. 2010 14.57
7

Nakupovalne vrečke so najboljša reklama, saj jih nosimo vsem na očeh. Od navadnih, belih ali pisanih, ki jih navadno spregledamo, do takih potiskanih, ki prav tako ne pritegnejo našega pogleda. A obstaja nekaj izjemno dobro oblikovanih vrečk, ki bodo prav gotovo ustavile naš pogled.

Če boste kupili kaj primernega v nemški erotični trgovini Condomi, vam bodo nakupljene stvari diskretno pospravili v nič kaj diskretno vrečko. Okolici se ne bo niti sanjalo, kaj se skriva notri...

 

Na Filipinih je podjetje Meralco, ki se ukvarja z distribucijo energije, želelo izobraziti svoje potrošnike, kako prihraniti elektriko. Vrečke vsekakor pritegnejo pogled in opravijo svojo izobraževalno nalogo.

Delo neke pariške oglaševalske agencije. Izziv, kako izboljšati prepoznavnost Vokswagnove blagovne znamke na pariški razstavi avtomobilov. Naloga, ki je odlično uspela!

Kako drzna je vaša nakupovalna vrečka? Izdelek oblikovalca Tom of Finland jasno pokaže, kaj vse se skriva za neko 'skromno' moškostjo. Marketinška poteza agencije Ogilvy iz Francije za parfum Tom of Finland.

Pa še ena vroča - vrečka kot vrečica za čaj Lipton Clear Green tea. Nekajkrat povečana, seveda!

Neka madžarska banka rada poudari, kako ekološki so. Vrečka iz recikliranega papirja.

Namig za tiste, ki bi radi delovali nekoliko bolj možato, na voljo so žitarice Wheaties. Ali pa vsaj vrečko držite v višini ramen...

Te ljubke papirnate vrečke so naredili v okviru Greenpeacove kampanje "Podaj mi roko", s katero so želeli izraziti podporo živalim. Cena nakupa vrečke je zadostovala za oskrbo ene živali, ki jo simbolizira slika.

Te vrečke so bile na voljo kupcem fitness opreme. Upajmo, da so bile dovolj trdne, da se niso pretrgale.

Oblikovalec Leo Burnett se je potrudil za bolj možat pristop k vrečki.

Pivo Shumensko - kako zlahka vsaj navidezno nesete poln zaboj piva z eno roko? Nostalgično, zabavno in zelo učinkovito.

Iluzija čarobne vrečke - kot da lebdi v zraku. Reklama za trgovino s čarovniškimi pripomočki, za iluzijo pa poskrbi ribiški laks.

Nakupovalna vrečka za Hurriyetoto, eno izmed večjih turških spletnih strani, ki se ukvarja s prodajo avtomobilov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (7)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861