Nemški proizvajalec avtomobilov je namreč na trgu očitno opazil tržno nišo, za katero večina sploh ni vedela, da obstaja. Adventni koledar za bogate, je 'škatlica', visoka dva metra in izdelana iz aluminija, ohranja pa tradicionalna adventna okenca.
Za njimi pa me drugim najdete: par sončnih očal z okvirjem iz 18-karatnega zlata, jakno iz ovčjega usnja, nesramno drago nalivno pero, omejeno izdajo posebnih ročnih ur, dizajnersko kuhinjo, ki premore vso znano kuhinjsko visoko tehnologijo in kot češnja na vrhu torte, se v 'škatli' skriva še luksuzna, osem metrska jahta.
No, ne ravno v škatli, če smo rekli, da je ta velika 'le' dva metra. Za okencem se skriva njena fotografija, po telefonskem klicu pa vam jo bodo Porschejevi sodelavci dostavili na želeno lokacijo, je medijem pojasnil vodja odnosov z mediji pri Porscheju Christian Weiss.
Zanimiv pa je tudi odgovor na to, česa v škatli ob takšni ponudbi pravzaprav NE boste našli. Tistega, kar tja ponavadi sodi: čokolade.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV