Cekin.si
Načrtovanje

Koristno

5 trikov, s katerimi boste imeli več prostega časa

M.M.
13. 01. 2022 04.45
0

Kako v teh hektičnih časih prihraniti čas? Kako kljub temu ostati uspešen na delovnem mestu ter sproščen in zadovoljen v zasebnem času?

Ves čas hitite in se sprašujete, zakaj nima dan 25 ur? Živimo namreč v času, ko smo vedno dosegljivi in ves čas vpeti v dnevno dogajanje, saj naši mobilni telefoni pridno piskajo in nas tako opozarjajo, da se ogromno stvari dogaja. Prav tako se je zaradi epidemije spremenil način našega življenja, tako da smo se morali na novo organizirati in prilagoditi naše vsakodnevne opravke. Kako v teh hektičnih časih prihraniti čas? Kako kljub temu ostati uspešen na delovnem mestu ter sproščen in zadovoljen v zasebnem času? V nadaljevanju nekaj nasvetov za hitrejše in uspešnejše opravljanje dela. 

Če delo opravljate s pomočjo računalnika, potem poskrbite, da je ta dober in dovolj hiter. Nič ni hujšega kot računalnik, ki počasi melje. Pomembno je tudi, da med delom nimate odprtih preveč zavihkov ali programov, ki jih v resnici ne potrebujete. To lahko bistveno upočasni delovanje vašega računalnika. 

Če ste vodja, potem razmislite, da zaposlenim uro pred koncem dela ali takoj zjutraj ob začetku novega dne pošljete delovne obveznosti, ki jih morajo opraviti. Tako boste vi imeli več nadzora nad potekom dela, pa tudi zaposleni bodo vedeli, kaj morajo ta dan nujno storiti. Še najbolje je, da razpored nalog pošljete en dan prej, uro pred zaključkom dela, saj bodo zaposleni drug dan takoj vedeli, česa naj se lotijo in na kakšen način naj opravijo nalogo. 

Dobro načrtovanje je ključnega pomena.
Dobro načrtovanje je ključnega pomena. FOTO: Dreamstime

Predloge elektronske pošte skrajšajte čas pisanja službene elektronske pošte, in sicer tako, da si pripravite različne predloge za različne situacije. Tako ne boste vsakič na novo pisali celotnega pisma, temveč le spremenili ključne podatke. 

Poiščite način organizacije dela in časa, ki bo pregleden in za vas razumljiv. Če ste izredno zaposleni, je dobro načrtovanje bistvenega pomena. Na trgu je že ogromno aplikacij, koledarjev oz. organizatorjev, ki vam bodo v veliko pomoč. Čim več si zapisujte, saj pomnjenje pomembnih nalog, dogodkov in obveznosti lahko izdatno izčrpava. 

Tako, kot ste se učili v šoli, ko ste pomembne podatke označevali z različnimi barvami, znaki ali nalepkami, to počnite tudi sedaj. Razmislite, kaj vam najbolj ustreza oz. katera oznaka bo označevala katere podatke. Na primer: sestanke označite z rdečo barvo, roke, do katerih morate zaključiti delovne obveznosti, označite z zeleno ... Ustvarite si lastni sistem, ki bo logičen vam. 

Vse to so triki, s katerimi boste delo zaključili prej, tako da vam bo ostalo več prostega časa. Te trike lahko uporabljate tudi v zasebnem življenju. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861