Cekin.si
Pametni telefon prodaja

Koristno

VIDEO: Kako se čez poletje organizirati v prodaji?

Marko Bucić
07. 07. 2020 13.09
0

S prodajo nikar ne odnehajte prehitro, še posebej ne v času dopustov. Piše: Marko Bucić.

Marko Bucić
Marko BucićFOTO: osebni arhiv

Poletje je čas za letni dopust in kakovosten oddih. Kar pa ne pomeni, da nam v prodaji v teh dveh mesecih ni treba početi ničesar. Produktivnega. Ciljno naravnanega. Na prste ene roke lahko preštejemo tiste, ki bodo julij in avgust preživeli izključno v senci in brezdelju, pa četudi upoštevam koronasituacijo, kolektivne dopuste in določene sezonske delavce. In ja, med tisto večino so tudi naši poslovni partnerji in potencialni kupci. Zato se ne smemo zadovoljiti s tisto oguljeno frazo: "Se slišimo po dopustih, jeseni."

Kaj torej pomaga?

NATANČNO DOLOČANJE ROKOV

V komunikaciji bodite čim bolj natančni pri določanju termina naslednjega klica oziroma "follow up" aktivnosti. Nikar ne sprejmite odgovora tipa: "Se slišimo." Ali pa pustite stranki, da vam reče: "Vas mi pokličemo."

Ključno je, da napoveste točen datum, ker s tem ustvarite zavezo in vzbudite odgovornost pri vašem sogovorniku. Ta nasvet pride prav skozi celo leto, bo pa poleti še toliko bolj prišlo do izraza, saj je oseba na drugi strani še malce bolj nagnjena k "prestavljanju".

VZTRAJNOST SE IZPLAČA

Nikar ne odnehajte prehitro, še posebej ne v času dopustov. Vztrajno vrtite telefon, spremljajte "out of office" obvestila, zapišite si uro klica in se pri tajnicah pozanimajte, kdaj je vaša kontaktna oseba na dopustu. Bodite pristni v pogovoru s tajnico, vprašajte jih, kako so, kdaj gredo na dopust, zapomnite si njihovo ime in ustvarite zaupljiv odnos.

Ne pozabite preveriti tudi družbena omrežja, če je vaš kontakt aktiven na tem kanalu in ga mogoče tam "prestrežete".

V povprečju boste potrebovali vsaj 4–5 kontaktov, da pridete do želene osebe oziroma rezultata, poleti pa zagotovo še več.

DRUGAČNOST JE VRLINA

Diferenciacija nas pripelje daleč pred konkurenco. Bistveno je, da se razlikujemo od večine prodajalcev. Pošljite svojim klientom razglednico z dopusta in všečkajte ali komentirajte njihove vsebine na družabnih omrežjih.

Če vas malce ignorirajo, jih izzovite z malce drugačnim e-sporočilom. Recimo:

"Že nekajkrat sem vas poizkušal kontaktirati (lahko tudi točno napišete, kdaj in kako), a žal neuspešno. Lahko edino predpostavim, da ste:

a) Nezainteresirani za mojo ponudbo in vam smetim vaš e-poštni nabiralnik.

b) V karanteni, ker ste dopustovali v državi na rdečem seznamu.

c) Tako zelo uživali na dopustu, da se ne morete sprijazniti z realnim svetom in ste trenutno v fazi zanikanja.

Hvala za razjasnitev situacije."

Ali pa pošljete kakšen meme oziroma zabavno slikico, na kateri je okostnjak za računalnikom in zraven piše: Odgovor bo sigurno prišel, samo dovolj potrpežljivo moram čakati. 

Humor je namreč super prodajno orodje.

Še dva koristna in praktična nasveta sem pripravil za vas v spodnjem videu. Oglejte si ga.

Upajte si, ne bodite leni in izkoristite poletje čim bolj!

Članek odraža stališče avtorja in ne odraža nujno tudi stališča uredništva. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 856