
Facebook, ki je Whatsapp kupil pred dvema letoma, bo lahko še bolj ciljano oglaševal uporabnikom Whatsappa, ki so obenem tudi uporabniki njegovega družbenega omrežja, oziroma jim zagotavljal boljša priporočila. Whatsappu pa naj bi dogovor omogočil boljši boj proti spamu v okviru njihove storitve.
Dogovor o izmenjavi podatkov med storitvama, ki imata vsaka po več kot milijardo uporabnikov, bo zelo verjetno sprožil pomisleke zagovornikov varstva zasebnosti. V Whatsappu, ki je pred meseci uvedel močno šifriranje komunikacije med svojimi uporabniki, zagotavljajo, da bo vsebina njihovih šifriranih sporočil še vedno ostala zasebna in ne bo vidna ne Facebooku ne Whatsappu ne komur koli drugemu.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV