V tem kontekstu želijo duhovniki izkoristiti predvsem svoje znanje psihologije in vodilnim v podjetjih svetovati na področju morale. Čim večji dobiček ob čim manjših stroških produkcije je tisto kar je temelj sodobnega gospodarstva in kapitalizma, etika in morala pa sta se že zdavnaj izgubili, menijo duhovniki, ki so prepričani, da menedžerji potrebujejo par lekcij s področja, kako biti ne samo dober gospodarstvenik, ampak tudi dober človek.

Duhovniki škofije Rottenburg-Stuttgart so se za odprtje svetovalnice odločili tudi v luči v Nemčiji sicer že minevajoče velike gospodarske krize. „Načeloma so takšni časi, ko bi podjetja potrebovala dobre nasvete, kako se prilagoditi spremenjenim razmeram na trgu, kako še povečati konkurenčnost ali kaj podobnega, vendar tudi pri gospodarstvu prej ali slej naletimo na še nekaj pomembnejšega – vrednote. Gre za vprašanje smisla in vpliv odločitev na navadne ljudi. Finančna kriza je marsikoga šokirala, marsikatero podjetje je moralo zapreti svoja vrta, marsikatero se je rešilo le zaradi izdatne pomoči države. Ampak tisto, kar je še bolj šokantno pa je, da iz te krize očitno nismo potegnili nobene lekcije. Kriza je jasno pokazala, kam pridemo, ko nas pohlep, ki nima več nobene meje, popolnoma obvlada, ampak zdaj, ko se kriza končuje, se princip delovanja vrača na popolnoma isto mesto kot pred krizo. Kvečjemu je za delavce samo še slabše,“ trdi generalni vikar Clemens Stroppel.

Ponudba nemških duhovnikov je sicer znotraj katoliške cerkve zaenkrat prva tovrstna, projekt pa je delo škofa Gebharda Fürsta, ki je prepričan, da bi morali podjetniki razumeti razsežnosti tovrstnih kriz in njihove velike socialne posledice.
Svetovanje za podjetja sicer ne bo brezplačno. „Podjetja so vedno pripravljena plačati za kvalitetno svetovanje in svetovanje o moralni odgovornosti ni pri tem prav nič drugačno. Cerkev bo s svojo ponudbo vstopila na težak trg ponudnikov svetovanj in se bo pač morala dokazati. Verjetnost, da bo pri tem uspešna, je kar velika, saj je povpraševanja po izključno 'ekonomskem' svetovanju med podjetji vse manj, vse večje zanimanje pa je za svetovalce, ki ob gospodarskem vidiku ponudijo še nasvete s področja družbene odgovornosti, socialne angažiranosti in varovanja okolja,“ meni Joachim Drumm, svetovalec Kiwi AG.
Če bo projektu kazalo dobro, ga bodo še razširili, so prav tako razkrili cerkveni dostojanstveniki. In sicer bi naj odprli 'vročo linijo' za menedžerje, ki stojijo pred pomembno odločitvijo, ki pa se jim zdi moralno sporna in potrebujejo hiter nasvet. Ta bo tako le telefonski klic stran.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV