V tujini so zaznali zanimiv trend, o katerem poroča tudi spletna stran qz.com. Že dolga leta je znano, da se številni na pomembne dogodke odpravijo v oblekah, s katerih niso odstranili etiket s ceno. Ker nimajo dovolj denarja ali pa vedo, da obleke ne bodo več potrebovali, se odločijo, da jo bodo po dogodku vrnili v trgovino in tako prejeli plačani denar nazaj.
Zdaj pa je raziskava podjetja Barclaycard pokazala, da so kupci začeli to prakso izkoriščati za ustvarjanje primernih fotografij za družbena omrežja. Le kdo se ne želi pred prijatelji pohvaliti z novimi, lepimi in trendovskimi oblačili? In le kdo si želi biti na vsaki fotografiji v istih oblačilih?
Raziskava je tako pokazala, da eden od desetih britanskih kupcev oblačila kupi le zato, da se v njih fotografira za družbena omrežja. Ko objavi "modno izbiro dneva", oblačila vrne v trgovino.
V raziskavo so zajeli 2.002 osebi, izključili pa so najstnike, ki so številčno zelo navzoči na Instagramu. Ugotovili so tudi, da so osebe, stare od 35 do 44 let, bolj nagnjene k temu, da se odločijo za kaj takega. In še: to pogosteje delajo moški.
Kupci to taktiko bolj uporabljajo, ko nakupujejo po spletu.
Številni ta trend uporabljajo odkrito, obstajajo pa tudi ponudniki, ki strankam nudijo možnost najema oblačil visoke mode.
In kakor se ta trend širi med ljudmi, se širi tudi ta, ki zapoveduje bolj uniformiran stil oblačenja. Slednji naj bi bil zelo priljubljen, saj se ljudje ne ukvarjajo s tem, kaj bodo vsak dan oblekli. Tako prihranijo dragoceni čas za pomembnejše stvari.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV