
Največji slovenski avtoportal, kjer lahko oddajo brezplačne oglase tako fizične kot tudi pravne osebe, ponuja vozila skoraj vseh vrst, letnikov in kriterijev, ki si jih lahko izmislite. Če boste malo pobrskali naokoli, boste presenečeni ugotovili, da so med posameznimi modeli, ki naj bi spadali vsak v svoj avtomobilski razred, cene presenetljivo precej podobne oziroma se le minimalno razlikujejo.



Kaj pa servis?
Preverili smo tudi servisiranje rabljenih vozil, na pooblaščenih servisih, z originalnimi rezervnimi deli, za izbrano 5 let staro vozilo.
Opel
Redni servis corse ali astre obsega menjavo olja 5W30, tesnila, vžigalnih svečic (pri bencinskih motorjih), čistilca olja, zraka in kabinskega zraka in stane 170 €.
Akumulator stane od 91 do 110 €, metlice brisalcev menjajo za 17 €, zadnji izpušni lonec za 116 €, sprednje amortizerje za 193 €, zavorne ploščice in diski 160 €.

Renault
Izbrali smo servisiranje megana iz primerjalne tabele, s prevoženimi 140.000 kilometri. Na pooblaščenem servisu so nam pojasnili, da servisni intervali predvidevajo tako imenovani veliki servis na 120.000 kilometrov, ki, če ni ostalih poškodb ali napak, stane med 350 in 370 €, pri 140.000 prevoženih kilometrih pa bi mali servis stal okoli 220 €, kjer bi zamenjali olje, vse filtre in preverili delovanje sistemov.
Volkswagen
Volkswagen na svojih servisih ponuja kontrolni pregled za 12,99 €, kjer pregledajo 12 kontrolnih točk, in sicer luči spredaj in zadaj, smernike in opozorilne utripalke, osvetlitev prtljažnika, osvetlitev notranjosti in sovoznikovega predala, kontrolne lučke, hupo, napravo za čiščenje stekel, metlice brisalcev, vetrobransko steklo, hladilni sistem, akumulator, klinasti oziroma pasasti jermen, zavorni sistem (zavorne obloge, zavorna tekočina), izpušni sistem, pnevmatike (vključno z rezervnim kolesom), nivo motornega olja, karoserijo in lak.
Na pooblaščenem servisu VW so nam povedali, da je redni servis odvisen od stanja, v katerem je vozilo in od rednih servisov, ki so se na vozilu opravljali. Menjava olja in filtrov stane okoli 150 €, če pa bi bilo treba menjati tudi jermene in vodno črpalko, kar bi bilo pri prevoženem številu kilometrov lahko že pričakovali, pa se lahko cena rednega servisa povzpne do okoli 700 €!
Prav nič nismo bili presenečeni, ko so vsi pooblaščeni servisi namignili, da bi pri rabljenem vozilu bilo najbrž treba zamenjati še kaj drugega, od amortizerjev do prednje preme, ležajev, omenjali so celo večje posege v motor in tako naprej. Že res, da želijo iz rok dati dobro delujoč avtomobil, a voznik, ki ni strokovnjak, težko oceni, ali je bilo del vozila treba resnično menjati ali ne.
Priporočamo, da avtomobil pregledata vsaj dva servisa, ki ne bosta vedela drug za drugega, izdajo naj vam predračun, katerega se morajo držati. S trezno glavo, ne samo na cesti, ampak tudi na servisih, lahko prihranite kakšen evro.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV