Znano je, kdo je prejemnik nagrade za medijskega menedžerja leta 2019, ki jo podeljujejo organizatorji konference medijskih trendov SEMPL. To je član vodstva in direktor trženja naše medijske hiše PRO PLUS Aleš Muhič. Vso dosedanjo kariero je posvetil medijem, poslovno pot pa je začel pred več kot dvajsetimi leti kot vodja trženja na Kanalu A. Leta 2000, po združitvi Kanala A in PRO PLUS, se je preselil na slednjega, kjer je še danes.
Muhič ves čas svoje kariere uspešno uvaja in vzpostavlja sodobne trženjske pristope in skupaj s svojo ekipo kreira inovativne formate. Kot član vodstva sodeluje pri strateškem razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše pri nas, svojo odločitev utemeljujejo podeljevalci nagrade. "Aleš Muhič je z ekipo podjetja PRO PLUS in s svojo trženjsko ekipo zaslužen za uvedbo številnih novih, uspešnih tržnih modelov in formatov na področju multimedije, ki postavljajo nove mejnike tako doma kot v svetu. Velja za izjemnega poznavalca svetovnih trendov, medijske stroke in slovenskega oglaševalskega prostora, s svojim inovativnim in dinamičnim pristopom ter odličnimi rezultati pa postavlja visoke poslovne standarde. V svoji dolgoletni karieri je imel in ima še vedno močan vpliv na medijsko-komunikacijsko panogo, zato druščina nagrajenih medijskih menedžerjev brez njega ne bi bila popolna," dodajajo.
Muhič pomagal sooblikovati številne inovativne projekte
Projekt, ki zagotovo izstopa in je požel številne domače in mednarodne nagrade, je Štartaj, Slovenija!, ki ga gledalci lahko že četrto leto zapored spremljajo na POP TV in Cekin.si. Muhič je omenjeni projekt pomagal sooblikovati, uspešno pa je tudi povezal oglaševalsko-agencijski svet z mediji, so prepričani odločevalci o nagradi.
Naj med vidnejšimi projekti, pri katerih je sodeloval nagrajeni Muhič, omenimo tudi oddajo Mali šef Slovenije, ki je navdušila tako mlade kot stare.
"Med projekte, ki so v zadnjem času postavili mejnike, Aleš Muhič šteje športne dogodke, evropsko prvenstvo v košarki leta 2017 in letošnje evropsko prvenstvo v odbojki. Pri obeh projektih je uspešno začrtal strategijo s krovnima športnima zvezama in partnerji," so še zapisali v sporočilu za javnost.
Muhič: Priznanja sem vesel, a ga jemljem kot življenjski, strokovni in poslovni izziv
"Vsi, ki sestavljamo medijski svet, se zavedamo, da je prav v zadnjih letih to poslovno okolje najbolj izpostavljeno spremembam. Biti pripravljen nanje, se prilagajati in poiskati prave priložnosti zahteva vsakodnevno predanost. To pa nikoli ni stvar posameznika, temveč celotne ekipe sodelavcev. V PRO PLUS smo z inovativnostjo, fleksibilnostjo, novimi vsebinskimi formati, poslovnimi in oglaševalskimi pristopi vselej stopali po stopnicah višje. Priznanja sem vesel, a ga jemljem kot življenjski, strokovni in poslovni izziv, da stkane vezi med našimi partnerji v nadaljnje še nadgradimo. Za to je na voljo še ogromno energije, navdiha in zanosa," je dejal nagrajeni direktor trženja pri PRO PLUS.

Znano je, da Muhič ne počiva na lovorikah. Zato si lahko v prihodnosti od njega obetamo še mnogo inovativnih projektov, ki bodo vsakič znova navdušili tako slovensko javnost kot strokovnjake. Naj poudarimo, da so letošnjega medijskega menedžerja izbrali pretekli dobitniki te nagrade, pridružili pa so se jim ugledni predstavniki poslovne javnosti in organizatorja konference SEMPL.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV