"Dogovor združuje vodilni svetovni poslovni oblak in vodilno svetovno poslovno omrežje," je v izjavi za javnost poudaril glavni izvršni direktor Microsofta Satya Nadella. Microsoft ima po njegovih besedah dostop do uporabnikovih stikov in koledarjev, LinkedIn pa do uporabnikove biografije in poslovne mreže.

Transakcija naj bi bila še letos. LinkedIn bo obdržal svojo blagovno znamko in neodvisnost, Jeff Weiner bo ostal njegov glavni izvršni direktor. Microsoft se iz največjega proizvajalca programske opreme na svetu postopno preusmerja na področje storitev v računalniških oblakih in povezanim okoljem storitev. Prevzem leta 2002 ustanovljenega LinkedIna je torej logična poteza.
LinkedIn šteje že 433 milijonov uporabnikov z vsega sveta, ki se povezujejo z obstoječimi in potencialnimi poslovnimi partnerji ter kolegi. Uporabnik običajno navede delovne izkušnje, veščine in znanja, projekte in interese. Vendar pa mu posel ne najbolj uspeva. Lani je ustvaril 166 milijonov dolarjev (147 milijona evrov) izgube, zato je vrednost delnic podjetja letos padla na večletno dno.
Analitiki so neenotni glede Microsoftove poteze. Nekateri jo pozdravljajo kot modro in v prihodnost zazrto odločitev, s katero družba lepo dopolnjuje svoje obstoječe storitve in produkte. Drugi dvomijo, da bo Microsoft lahko uspešno vstopil na področje, na katerem je vodilni Facebook. Izpostavljajo tudi, da je Microsoft najbrž preplačal LinkedIn.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV