Cekin.si
Družina z dojenčico je morala z letala zaradi varnostnih razlogov (simbolična fotografija).

Koristno

Morali so z letala: dojenčico so proglasili za 'osmega potnika'

Š.Z.
18. 07. 2016 06.07
0

Družina iz Osijeka je morala oditi z letala, saj je bila 11-mesečna hči osmi otrok na letu. Po pravilih Croatia Airlines pa je lahko na krovu samo sedem otrok.

"Letalske karte smo kupili maja v agenciji Croatia Airlines in pravočasno smo prispeli za polet. Po uri in pol pa je k nam pristopila gospa in nam rekla, naj izstopimo, rekoč, da smo se zadnji prijavili. Verjetno je mislila, da smo zadnji kupili karte. Ne morem opisati vzdušja na letalu, vsi so bili jezni zaradi zamude, otroci so jokali. Pilot pa enostavno ni želel poleteti, dokler nismo odšli. Razlog naj bi bil, da ni bilo dovolj varnostnih pasov za otroke. Na letalu je bilo namreč osem otrok in samo sedem varnostnih pasov zanje, zato je pilot zahteval naš odhod," je za Glas Slavonije razložila mati dojenčice. 

Družina z dojenčico je morala z letala zaradi varnostnih razlogov (simbolična fotografija).
Družina z dojenčico je morala z letala zaradi varnostnih razlogov (simbolična fotografija).FOTO: Thinkstock

Prepričana je, da so napako storili že pri nakupu kart, saj jih zaposlena ni opozorila na omejeno število otrok na letalu. Namesto ob 21. uri je letalo v Split poletelo okoli 23. ure. Družini, ki ga je morala zapustiti, pa so pomagali zaposleni na osiješkem letališču. Prihodnji dan so jih odpeljali v Zagreb, od koder so poleteli v Split. "Ljudje so kričali, otroci so jokali, bilo je kaotično. Čeprav nam je bilo rečeno, da bomo dobili 500 evrov odškodnine od Croatia Airlinesa, nismo nič manj nezadovoljni. Karte smo namreč pravilno kupili in jih plačali, rezervirali smo tudi nastanitev," je poudarila. Po njenih podatkih se to ni zgodilo prvič, nekajkrat pa naj bi "zamižali na eno oko" in dovolili več otrok na krovu.

Na spletni strani Croatia Airlines so navodila za prevoz otroka do dveh let ter cene kart in rezervacij, ampak ni navedeno dovoljeno število otrok na letalu. Na letališču Osijek valijo krivdo na Croatia Airlines, njihov direktor Domagoj Marinić vse opisuje kot "katastrofalno napako".

Pri Croatia Airlines so se opravičili družini za nastalo situacijo in razložili: "Zaradi varnosti v letalih dash8–Q400 ne sme biti več kot sedem otrok, starih do dveh let. V letalih je namreč le sedem varnostnih kompletov zanje v primeru nevarnosti. Napaka se je zgodila zaradi napake na sistemu za rezervacije, ki bi sicer moral zavrniti rezervacijo osmega otroka, pa je ni. Zadevo raziskujemo, da se ne bi več zgodilo kaj podobnega. Ker so imeli vsi potniki karte, smo težavo opazili šele na letalu. Ker nobena od družin ni prostovoljno odšla z letala, ni mogla poleteti družina, ki se je zadnja prijavila." Dodali so, da so jim ponudili prevoz do Zagreba na njihov strošek in zamenjavo kart po izboru iz Zagreba v Split.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795