Ne glede na to, s čim se ukvarjate, vsak lastnik spletne strani stremi k čim boljši obiskanosti te.
Da bo vaša spletna stran obiskana in bo posledično tudi več prodajala, je potrebno slediti najnovejšim smernicam spletnega nastopa. Spletna stran sama od sebe žal ne bo prodajala in zmotno je mišljenje da se s tem vaše delo konča – v resnici je izdelava spletne strani le začetek.
Zabavni del se šele začenja in potrebnih bo veliko ur, dela in razmišljanja, kaj vse bi lahko še naredili ali nadgradili.
Izkušeni strokovnjaki Spletnik ekipe smo vam pripravili smernice in navodila za povečanje obiska vašega spletnega mesta.
Naredite analizo
Ne zgolj na spletu, povsod v poslu se pomembne odločitve sprejemajo na podlagi predhodne analize. Preden pričnete z digitalnim marketingom in pisanjem vsebine za spletno stran preverite, kaj vaše stranke sploh iščejo in kaj jih zanima.

V pomoč so vam lahko različna orodja, s katerimi boste pridobite veliko informacij ter spoznali vašo idealno stranko.
Eno od takih orodij je tudi Google Keyword Planner, ki je sicer tehnično zasnovan za oglaševalske akcije na Googlu (Google Ads) in je hkrati odlično orodje za raziskovanje ključnih besed. Uporabite ga za namene vašega seznama in izpišite vse ključne besede, ki so v ožji ali širši povezavi z vašo dejavnostjo.
Ko boste imeli seznam ključnih besed, po katerih vas iščejo vaše potencialne stranke, vam bo to v pomoč pri pripravi vsebine za spletno stran kot tudi vse nadaljnje marketinške aktivnosti.
Pišite dobre bloge s privlačnimi naslovi
Splet in spletne strani so danes glavni vir informacij – vsi iščemo informacije, ne glede na to, ali kupujemo novo kuhinjo ali pa zgolj brskamo za najnovejše novice. Vsem lastnikom spletnih strani pa je seveda v interesu, da pridobi čim več dobrih in relevantnih obiskovalcev.
Če boste ustvarjali dobre in poglobljene vsebine, ki jih bodo obiskovalci z veseljem brali, boste zagotovo pridobili na kredibilnosti in s tem tudi večji obisk.
Pri pisanju blog zapisov je pomemben tudi udaren naslov. V prejšnjem koraku ste že preverili, s katerimi ključnimi besedami vaše stranke iščejo vsebino, sedaj pa je čas, da te besede vključite v naslov bloga in tudi vsebino. Vendar pozor – ključne besede se ne smejo ponavljati prepogosto, saj je to v prvi fazi moteče za bralca in negativno za organske uvrstitve na iskalniku Google.
Pri pisanju vsebine bodite pozorni tudi na vprašanja, ki si jih kupci pred nakupom zastavijo. V vaši vsebini odgovorite na ta vprašanja in dvome, ki se pred nakupom porajajo.
Bralci bodo začutili, da jih razumete in da veste, kakšne so njihove skrbi.
Posodobite vaše stare blog vsebine
Preverite, katere vsebine so vam v preteklosti prinesle največ obiska in jih posodobite. Naredite analizo vašega članka in ga izboljšajte. Ne potrebujete pisati nove vsebine na isto temo, ampak raje nadgradite vašo že obstoječo vsebino.

Če je včasih veljajo, da je dobro imeti veliko vsebine, je danes trend predvsem raje manj vsebine, vendar naj bo ta kakovostna. Zato optimizirajte vaše že napisane članke in jih posodobite ter prilagodite glede na predhodno opravljeno analizo.
Poiščete besede, s katerimi so vas stranke našle in uporabite te nove besede v vašem novem, posodobljenem članku. Za pomoč pri raziskavi, po katerih ključnih besedah so stranke našle vaš blog, vam je lahko orodje Google iskalna konzola. Iskalna konzola je popolnoma brezplačno in najbolj pomembno orodje za izvajanje optimizacije strani.
Povedano drugače - poskusite se postaviti v kožo vaše stranke in jim dajte, to kar išče. To vam bo zagotovo prineslo uspeh!
Objavljajte na družbenih omrežjih
Danes brez družbenih omrežjih tudi v poslovnem svetu ne gre. Redno objavljanje je nujno, če želite privabiti potencialne kupce. Pogovarjajte se z vašimi strankami, včlanite se v iste interesne skupine in jim odgovarjajte na njihova vprašanja.
Vse aktualne blog zapise, PR-članke, novice, nove projekte, video ter vso ostalo vsebine delite in izpostavite tudi na družbenih omrežjih:
Google My Business.
Objava na družbenih omrežjih vam na vašo spletno stran lahko prinese novo publiko ter višjo vrednost v očeh Google, saj vas prepozna kot strokovnjaka na svojem področju, zaradi česar vas bo nagradil z višjimi pozicijami.
Ne gre pa zanemariti dejstva, da z objavami na družbenih omrežjih ustvarjate povratne povezave na vašo spletno stran, kar pozitivno vpliva tudi na dvig pozicij na Googlu!
Predvsem pa bodo uporabniki, ki vas spremljajo, v vas prepoznali zanesljivega in strokovnega partnerja oz. ponudnika.
Namig: Bodite pri tem delu čim bolj konsistentni, saj pogosteje, ko boste aktivni, večji učinek boste dosegli!

Deljenje dobre vsebine na družbenih omrežjih ima ogromno pozitivnih učinkov, zato si vzemite čas in delite to vsebino na vseh kanalih, kjer je vaše podjetje prisotno.
Poskrbite za on-site optimizacijo
Ko se boste lotili pisanja nove vsebine, ne pozabite povezati vaš novi članek z drugimi vsebinami, ki jih že imate. Naj bo vse smiselno povezano in naj deluje kot da je za optimizacijo poskrbel nekdo, ki ve kaj dela in se ukvarja s spletnimi storitvami.
Ko dodajate slike na vaš blog zapis, poimenujte slike z vašimi ključnimi besedami, uporabite povezave na sliko in pišite meta opise, kjer so potrebni. Vse to bo pozitivno vplivalo na pozicijo vaše spletne strani.
Ne pozabite na vaše že obstoječe stranke
Ker smo neprestano vpeti v pridobivanje novih strank, pogosto pozabimo na že obstoječe. Kljub temu, da nekateri mislijo, da je e-mail marketing “mrtev”, to nikakor ni res.
Če imate zanimivo vsebino in redno obveščate stranke, ne da bi jih bombardirali z vsako malenkostjo, potem bodo z veseljem brali vašo vsebino.
Pri e-mail marketingu ni potrebno gledati na optimizacijo besed, tako da si lahko daste duška, kjer vas bodo stranke resnično spoznale. Pravega vas!
Pridobili si boste svoje občinstvo, ki vas bo z veseljem spremljalo, če boste iskreni do sebe in do njih. To bralec začuti.
Ambasadorji ali influencerji
Povežite se z znanimi Instagram influencerji, ki bodo pripravljeni deliti vašo vsebino in vam bodo pomagali širiti krog vaših sledilcev. Znano je, da so mnogi zelo dragi in cenijo svoje delo. Vedite pa, da hitro lahko najdete dobre influencerje, ki niso tako dragi in so pripravljeni objavljati za par desetakov mesečno.
Ni tako zelo pomembno število sledilcev, ampak je pomemben krog ljudi, ki ga imajo in na kakšen način so jih pridobili. Če nekdo naredi objavo in ima takoj trideset ali več komentarjev, to pomeni, da ima zvesto publiko, ki mu sledi in ga redno spremlja. Bodite bolj pozorni na odzive in komentarje, kot na število sledilcev. V vsakem primeru bo tudi za vas zelo pozitivno, če bo med sledilci in influencerjem dobra in redna interakcija
Z vodilnimi iz vašega področja naredite intervju
Vodilne osebe iz vašega področja se bodo na vaše vabilo z veseljem odzvale na intervju ali podkast snemanje. Če vam to uspe, bo efekt večplasten.
Imeli boste zanimivo temo, vaša stran bo pridobila na boljši optimizaciji spletne strani ter obisk bo mnogo večji.
Če se boste dobro odrezali in postavljali prava vprašanja, bo tudi vaš obiskovalec z veseljem delil intervju na svoji spletni strani in s tem si boste pridobili dodaten link na vašo stran.
Snemajte videoposnetke in jih objavljajte na vaši strani
Dandanes večina ljudi rajši gleda video, kot prebira vsebino. Ker je velik odstotek ljudi vizualni tip človeka, je to tudi eden izmed razlogov, zakaj rajši gledamo kot beremo.
Z video vsebino včasih lažje predstavimo, s čim se ukvarjamo oziroma kaj prodajamo.
Z napisano besedo se je včasih veliko težje izražati in moraš biti dober pisec, da stranki približaš, kar želiš, na najboljši možni način. Z video posnetkom je to veliko lažje.
Za vse dodatne nasvete in pomoč pri spletnem nastopu se lahko obrnete na info@spletnik.si, kjer vam bodo z veseljem pomagali in odgovorila na vsa vaša vprašanja.
Sponzorirana vsebina