Facebook se te dni pospešeno pripravlja na vstop na borzo, zato je vsaka poteza, ki jo storijo pri tem najbolj popularnem družbenem omrežju, še toliko bolj opazna. Nedavno smo pisali o tem, da bodo lansirali stran app center, na kateri bodo na voljo aplikacije, ki pa jih bo po novem treba plačati. Očitno so pri podjetju veliko energije usmerili v to, kako finančno čim bolj izkoristiti svojih 900 milijonov uporabnikov.

Kot poroča angleški časnik The Sun, so uporabniki Facebooka z Nove Zelandije sporočili, da se jim ob objavi sporočil pojavi pogovorno okno, v katerem jih sprašujejo, ali želijo sporočilo posebej poudariti, za kar je treba plačati dva dolarja.
Številni so mislili, da gre le za potegavščino, a so z uprave podjetja sporočili, da so v resnici izvedli testiranje, saj jih je zanimalo, koliko ljudi bi plačalo, da bi se njihove objave bolje videle. Opcijo poudarjenih objav so istočasno drugi skupini uporabnikov ponudili brezplačno, na podlagi rezultatov pa se bodo odločili, ali bo storitev v prihodnosti plačljiva.
Komentarji (32)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV