Vodilna svetovna turistična borza ITB Berlin je v soboto odprla vrata za splošno javnost. Med pisanimi stojnicami v 26 halah se je trlo obiskovalcev, številni so se ustavljali tudi pri slovenski stojnici v hali 17. Tam lahko obiskovalci med drugim prejmejo številne informacije in gradiva, s pomočjo zelene stene posnamejo fotografijo s katero od slovenskih naravnih znamenitosti, poskusijo mineralno vodo Donat Mg, mimoidočim pa delijo tudi pozitivne misli. Večina Slovenije še ne pozna in razmišlja o prvem obisku naše države.
Nemci svojega denarja ne razdajajo

Nemški gost v Sloveniji na dan povprečno potroši nekaj manj kot 100 evrov. Cilj slovenskega turizma je, da bi bil izplen prihoda tujih gostov, tudi nemških, višji. "Za to pa nam pa pogosto manjka ravno imidž, ugled, že v fazi, ko se odločajo o tem, kam bodo potovali v prihodnjem letu ali mesecih," je opozorila vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Nemčiji Majda Rozina Dolenc. Nemci imajo namreč visoko kupno moč, vendar svojega denarja ne razdajajo.
"Nemec zna zelo dobro oceniti, kaj bo za svoj denar dobil. Če vidi, da bo dobil nekaj, kar potrebuje, kar lahko obogati njegovo doživetje, se zlahka odloči za višje plačilo. Da bi bili konkurenčni glede cen, pa moramo poskrbeti za razvoj ponudbe," je spomnila sogovornica. Nujno bo pripraviti konkurenčne, vsebinsko bogate pakete, ki morajo biti zelo individualno naravnani za posamezno ciljno skupino, je še prepričana.
Kaj zanima Nemce? Nekaj odgovorov iz prve roke
In če se vrnemo dogajanju na slovenski stojnici: Nemka Ania, ki je borzo ITB Berlin obiskala s sinom, je povedala, da se je skozi Slovenijo doslej zgolj peljala na poti na Hrvaško. O naši državi ve zelo malo, a bi rada v prihodnje to spremenila, je pojasnila. "Kje se bomo ustavili, še ne vemo. Šele prišla sem in si nameravam ogledati različno ponudbo na stojnici," je povedala. Najverjetneje pa bo izbrala Ljubljano, Bled in okoliške kraje. Med ponudbo jo sicer najbolj zanimajo pokrajina in ljudje.
Z družino - možem in dvema majhnima hčerkama - je slovensko stojnico obiskala tudi Ina iz Berlina. Kot je povedala, pri nas še niso bili. "Slovenija se nam zdi zanimiva, ker je tako raznolika," je dejala. Zanima jih predvsem ponudba družinskih počitnic, med drugim tudi lažji pohodi v naravi.
Pritegnil jo je motiv zdravilnih voda
Kerstin iz Potsdama je šele ob slovenski stojnici izvedela, da ne gre za Slovaško. Pritegnil jo je motiv zdravilnih voda, poskusila pa je tudi vodo Donat Mg in ugotovila, da ima ta povsem drugačen okus od drugih mineralnih voda. "To je zelo zanimivo," je dejala in povedala, da trenutno vidi okoli 50-odstotno možnost, da v prihodnje za svojo počitniško destinacijo izbere Slovenijo.

Tokrat pride še z dekletom
Yong Chin, ki prihaja iz Južne Koreje, pa je Slovenijo že obiskal, med drugim se je ustavil na Bledu, v Kranjski Gori in Postojni. "Zelo mi je bila všeč," je povedal in dodal, da se namerava k nam znova vrniti decembra, tokrat s svojim dekletom. Katero destinacijo bosta izbrala tokrat, se še nista odločila, več informacij pa nameravata pridobiti prav na slovenski stojnici.
Poleg osrednje stojnice, ki se razteza na več kot 200 kvadratnih metrih, se sicer slovenske zelene destinacije predstavljajo še v drugi hali, kjer je bilo mogoče poskusiti slovensko hrano in pijačo, za animacijo pa je poskrbela akrobatska skupina Dunking Devils. V tretji hali pa je Ljubljana pripravila posebni culture lounge, ki se osredotoča na arhitekturo Jožeta Plečnika.
Tudi tako se predstavlja država:
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV