Cekin.si
Megla nad Bohinjskim jezerom

Koristno

Nemci imajo visoko kupno moč, vendar svojega denarja ne razdajajo

STA/M.M.
13. 03. 2017 11.20
0

Nemški gost v Sloveniji na dan povprečno potroši nekaj manj kot 100 evrov. Cilj slovenskega turizma je, da bi bil izplen prihoda tujih gostov, tudi nemških, višji.

Borza ITB Berlin je bila od srede do petka odprta le za strokovno javnost, v soboto in nedeljo pa so odprli vrata za vse obiskovalce.

Vodilna svetovna turistična borza ITB Berlin je v soboto odprla vrata za splošno javnost. Med pisanimi stojnicami v 26 halah se je trlo obiskovalcev, številni so se ustavljali tudi pri slovenski stojnici v hali 17. Tam lahko obiskovalci med drugim prejmejo številne informacije in gradiva, s pomočjo zelene stene posnamejo fotografijo s katero od slovenskih naravnih znamenitosti, poskusijo mineralno vodo Donat Mg, mimoidočim pa delijo tudi pozitivne misli. Večina Slovenije še ne pozna in razmišlja o prvem obisku naše države.

Nemci svojega denarja ne razdajajo

Piran
PiranFOTO: Thinkstock

Nemški gost v Sloveniji na dan povprečno potroši nekaj manj kot 100 evrov. Cilj slovenskega turizma je, da bi bil izplen prihoda tujih gostov, tudi nemških, višji. "Za to pa nam pa pogosto manjka ravno imidž, ugled, že v fazi, ko se odločajo o tem, kam bodo potovali v prihodnjem letu ali mesecih," je opozorila vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Nemčiji Majda Rozina Dolenc. Nemci imajo namreč visoko kupno moč, vendar svojega denarja ne razdajajo.

"Nemec zna zelo dobro oceniti, kaj bo za svoj denar dobil. Če vidi, da bo dobil nekaj, kar potrebuje, kar lahko obogati njegovo doživetje, se zlahka odloči za višje plačilo. Da bi bili konkurenčni glede cen, pa moramo poskrbeti za razvoj ponudbe," je spomnila sogovornica. Nujno bo pripraviti konkurenčne, vsebinsko bogate pakete, ki morajo biti zelo individualno naravnani za posamezno ciljno skupino, je še prepričana.

Kaj zanima Nemce? Nekaj odgovorov iz prve roke

In če se vrnemo dogajanju na slovenski stojnici: Nemka Ania, ki je borzo ITB Berlin obiskala s sinom, je povedala, da se je skozi Slovenijo doslej zgolj peljala na poti na Hrvaško. O naši državi ve zelo malo, a bi rada v prihodnje to spremenila, je pojasnila. "Kje se bomo ustavili, še ne vemo. Šele prišla sem in si nameravam ogledati različno ponudbo na stojnici," je povedala. Najverjetneje pa bo izbrala Ljubljano, Bled in okoliške kraje. Med ponudbo jo sicer najbolj zanimajo pokrajina in ljudje.

Z družino - možem in dvema majhnima hčerkama - je slovensko stojnico obiskala tudi Ina iz Berlina. Kot je povedala, pri nas še niso bili. "Slovenija se nam zdi zanimiva, ker je tako raznolika," je dejala. Zanima jih predvsem ponudba družinskih počitnic, med drugim tudi lažji pohodi v naravi.

Pritegnil jo je motiv zdravilnih voda

Kerstin iz Potsdama je šele ob slovenski stojnici izvedela, da ne gre za Slovaško. Pritegnil jo je motiv zdravilnih voda, poskusila pa je tudi vodo Donat Mg in ugotovila, da ima ta povsem drugačen okus od drugih mineralnih voda. "To je zelo zanimivo," je dejala in povedala, da trenutno vidi okoli 50-odstotno možnost, da v prihodnje za svojo počitniško destinacijo izbere Slovenijo.

Slovenska turistična organizacija (STO) je prejemnica ugledne nagrade s področja trajnostnega turizma World Legacy Award, ki jo podeljuje National Geographic. Nagrado je osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije. National Geographic je Slovenijo izpostavil kot eno najbolj trajnostnih držav na svetu.
Slovenska turistična organizacija (STO) je prejemnica ugledne nagrade s področja trajnostnega turizma World Legacy Award, ki jo podeljuje National Geographic. Nagrado je osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije. National Geographic je Slovenijo izpostavil kot eno najbolj trajnostnih držav na svetu.FOTO: Thinkstock

Tokrat pride še z dekletom

Yong Chin, ki prihaja iz Južne Koreje, pa je Slovenijo že obiskal, med drugim se je ustavil na Bledu, v Kranjski Gori in Postojni. "Zelo mi je bila všeč," je povedal in dodal, da se namerava k nam znova vrniti decembra, tokrat s svojim dekletom. Katero destinacijo bosta izbrala tokrat, se še nista odločila, več informacij pa nameravata pridobiti prav na slovenski stojnici.

Poleg osrednje stojnice, ki se razteza na več kot 200 kvadratnih metrih, se sicer slovenske zelene destinacije predstavljajo še v drugi hali, kjer je bilo mogoče poskusiti slovensko hrano in pijačo, za animacijo pa je poskrbela akrobatska skupina Dunking Devils. V tretji hali pa je Ljubljana pripravila posebni culture lounge, ki se osredotoča na arhitekturo Jožeta Plečnika.

Tudi tako se predstavlja država: 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 891