Cekin.si
nemško združenje nemških PR agencij GPRA.

Koristno

Nemci izgubljajo zaupanje v Volkswagen

STA
12. 10. 2015 09.27
0

Nemci so po izbruhu škandala izgubili zaupanje v Volkswagen. Zaupa mu le še 43 odstotkov, kar je drastično manj kot pred dvema letoma. Učinke medtem čutijo tudi drugi proizvajalci.

Raziskava združenja nemških PR agencij GPRA je pokazala, da Volkswagnu zaupa le še 43 odstotkov vprašanih Nemcev. Oktobra 2013 je svoje zaupanje v koncern izrazilo 84 odstotkov. Takrat je koncern užival največje zaupanje kupcev med vsemi proizvajalci - avtomobili znamk Audi in Volkswagen so pristali na prvem in drugem mestu lestvice.

nemško združenje nemških PR agencij GPRA.
nemško združenje nemških PR agencij GPRA.FOTO: Reuters

Pozivi k spremembi testiranja

Škandal, v katerem je Volkswagen priznal goljufanje na testih škodljivih izpustov avtomobilov, je vodil k širšim pozivom k spremembam sistema nadzora. "Gre za sistemski problem, v katerem proizvajalci avtomobilov popačijo teste in zaobidejo okoljske predpise," so izpostavili v organizaciji Transport and Environment.

Po njihovih trditvah le en od 10 dizelskih avtomobilov izpolnjuje standard Euro 6. Ob tem uradni rezultati testiranj kažejo za do 40 odstotkov nižje izpuste ogljikovega dioksida od dejanskih izpustov ob običajni vožnji po cesti. "To kaže, da ne gre za problem, ki bi bil omejen na eno goljufivo podjetje ali le dizelske avtomobile," so izpostavili v organizaciji, katere poročilo je povzelo slovensko društvo za sonaravni razvoj Focus. "Škandal Volkswagen je le vrh ledene gore pri načinih, na katere avtomobilski proizvajalci manipulirajo s testi," so prepričani.

Pozivajo, da preiskave, ki so jih zaradi afere Volkswagen že zagnale številne članice EU, zajamejo teste vseh vozil. Evropska komisija pa bi po njihovem morala sprožiti svojo lastno preiskavo učinkovitosti testov s strani nacionalnih regulatorjev. "Način, kako avtomobile testiramo v Evropi, ne izpolnjuje svojega namena," so prepričani. Testi ne odražajo dejanske uporabe avtomobilov, postopki so slabo opredeljeni.

Testirani so le avtomobili, ki jih proizvajalci posebej izberejo in se razlikujejo od dejansko prodajanih, običajno teste izvajajo v laboratorijih proizvajalcev samih; slednji tudi plačajo celoten postopek. Predlagajo, da bi teste opravljal neodvisni homologacijski organ, nove modele vozil bi morali testirati tudi na cesti. Obenem bi moral biti tudi nadzor vozil, ki so že v uporabi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795