
Potrošniki se morajo zavedati, da jim zdravstveni inšpektorat lahko pomaga, ko kupujejo kozmetiko prek spleta, edino takrat, ko je lastnik trgovine podjetje, ki je registrirano v Sloveniji. Ugotovili so namreč, da obstajajo strani, ki so v slovenščini in poslujejo pri nas, lastniki pa so registrirani v tujini oziroma sploh niso jasno navedeni. V takšnih primerih nam inšpektorji ob morebitnih težavah veliko težje priskočijo na pomoč. Njihove roke so včasih zvezane.
Potem ko so preverili strani, ki pri nas prodajajo kozmetiko, so zaključili še, da so težave iste kot pri prodaji kozmetike na sploh. To pa so: obljube, ki ne držijo. Kot navaja Zveza potrošnikov, je to v nasprotju z Uredbo o kozmetičnih izdelkih, ki pravi, da se kozmetičnim izdelkom ne sme pripisovati značilnosti, ki jih v resnici nimajo. Sploh pa ne sme biti navedb, da lahko pozdravijo bolezni, motnje v delovanju organov, telesne hibe.
Če povzamemo: da bi imeli čim manj težav, pri nakupu kozmetike ne verjemite, da lahko določen izdelek dela čudeže. Poleg tega morate vedno vedeti, pri komu kupujete.
Komentarji (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV