"Moramo pregledati nekaj stvari, a mislim, da je bil testni polet izjemno uspešen," je po 90-minutnem letu dejal prvi mož Mitsubishi Heavy Industries Hideaki Omija. Letalo je pohvalil tudi pilot, ki je dejal, da se je odzivalo precej bolje do pričakovanj: "Imeli smo izjemno udoben let."
Tudi sicer je v deželi vzhajajočega sonca letalo poželo precej navdušenja – vodja urada vlade Jošihide Suga je dejal, da je to nov začetek za japonsko letalsko industrijo, na Twitterju pa se je usul plaz pohval, med drugim je nek posameznik zapisal preprosto "Japonski ponos!".
Mitsubishi je že prejel naročila za 407 letal za domače in tuje stranke, med drugim si jih 200 želi Trans State Holdings, ki upravlja s tremi regijskimi letalskimi družbami v ZDA. Seveda so letala domače izdelave naročili tudi v japonskem All Nippon Airways, ki naj bi prvo prejel leta 2017.

Mitsubishi Regional Jet je po turbopropelerskem YS-11 prvo letalo, ki ga na trg pošilja japonski proizvajalec po več kot 50 letih. Proizvodnjo starca, ki je prvič poletel leta 1962, so ukinili okoli 10 let pozneje.
Japonska letalska industrija je doživela hud udarec po drugi svetovni vojni, ko so jo prepovedali Američani. Nato so jo v 50. letih začeli počasi spet zbujati, sprva s popravili ameriški vojnih letal, nato so začeli proizvajati licenčna letala ameriških proizvajalcev za japonsko vojsko.
Proizvajalec novega letala Mitsubishi Heavy je med drugo svetovno vojno proizvajal legendarno letalo Zero, ki so ga proti koncu vojne preuredili, da so ga lahko uporabljale tudi zloglasne kamikaze.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV