Cekin.si
terasa lokala

Koristno

Pomembna informacija za vse gostince

Ma.K.
14. 01. 2022 08.29
0

Dejstvo je, da gostinci zadnji dve leti zaradi številnih omejitev, povezanih z virusom covid-19 preživljajo izjemno težke čase. Po popolnem zaprtju se morajo sedaj truditi, da (ponovno) privabijo goste. Pri tem največjo vlogo zagotovo igrata kakovost in pestrost ponudbe, takoj zatem pa se uvrščata dostopnost in inovativnost. V nadaljevanju razkrivamo 5 glavnih karakteristik, ki goste največkrat prepričajo, da zavijejo v določeno gostišče.

Kaj odlikuje dobro gostišče? Osnovno ponudbo hrane in pijače ima praktično vsaka gostilna. Dobre gostilne pa prepoznamo po ugodnostih, ki oblikujejo prijetno celovito izkušnjo. Če k temu dodamo še dostopnost in inovativnost, smo skorajda že zajeli vse, na kar je treba biti pozoren, ko se odločamo, kam bomo zavili na malico, kosilo ali večerjo. Tudi detajli so pomembni, saj prav ti zaokrožijo ponudbo dobre gostilne in vedno znova privabljajo obiskovalce. Tudi take, ki se čisto slučajno znajdejo v tistih krajih in ne vedo, kam se splača zaviti na dobro kosilo. Veliko se jih sicer zanaša na ocene z raznih znanih spletnih portalov, a povsem dovolj bo, če poznate 5 lastnosti, ki običajno odločajo o tem, da se gost odloči zaviti v določeno gostišče. 

1. Gneča

Čeprav se ji običajno trudimo izogniti, pa je gneča v gostišču dober znak, saj to običajno pomeni, da tu strežejo odlično hrano po dostopnih cenah. Ob tem je treba biti pozoren le na to, da ni ta ponudnik hrane edini daleč naokoli, saj se v tem primeru gostje tja najbrž zatekajo v sili. Če pa je omejeno območje posejano z več gostinskimi obrati, pa bo zagotovo najbolje izbrati tistega, ki ima zasedenih največ miz. 

Skrbno dodelan in ne predolg jedilnik lahko veliko pove o kakovosti ponudbe.
Skrbno dodelan in ne predolg jedilnik lahko veliko pove o kakovosti ponudbe.FOTO: Arhiv naročnika

2. Dolžina jedilnika

Če je jedilnik dolg za celo knjigo, potem kuharji pri pripravi jedi najbrž uporabljajo vnaprej pripravljeno globoko zamrznjeno hrano, ki pa običajno ni najbolj kakovostna niti se ne more pohvaliti s privlačnim okusom. Če pa je jedilnik skrbno dodelan in zajema le nekaj premišljeno izbranih hišnih specialitet, je to po besedah poznavalcev dober znak, da se ponudnik osredotoča na kakovost ponujene hrane. 

3. Lokalna ponudba

Dobre gostilne stavijo na lokalno ponudbo. Lokalne jedi znajo namreč najbolje pripraviti, poleg tega pa so sestavine vedno sveže in že to je polovica kakovostnega krožnika. Tisti gostinci, ki znajo izkoristiti lokalno kulinariko, jo prilagoditi in oplemenititi z razsežnostmi, ki so po meri različnega spektra ljudi, bodo lažje privabili goste in bodo poslovno uspešni. Dober znak je tudi, če pride sestavo in pripravo lokalne jedi gostom pojasnit glavni kuhar. In ne, to se ne dogaja le v dragih restavracijah. Tudi v cenejših je pogosta praksa, da se vodja kuhinje sprehodi do gostov in jim ponosno razloži, katere sestavine uporabljajo pri kuhi. Še posebej, če gre za lokalne jedi. 

4. Privlačen ambient

Knjige ne smemo soditi po platnicah, a če je restavracija čista in lično opremljena, bo tudi hrana, ki nam jo bodo postregli, najbrž okusna in kakovostna. Ambient je izjemnega pomena, pri tem pa niti slučajno ne gre za drage eksponate, temveč za zgodbo, ki jo prostor pripoveduje. Če je gostišče opremljeno v enotnem slogu, ima ne glede na stil svoj edinstven čar in to začutijo tudi gostje. Ob tem so lahko izjemna prednost gostišča tudi urejeni gostinski vrtovi, dvorišča in prostorne senčne terase, ki zlasti v toplejših mesecih kar sami od sebe privabljajo goste z različnih vetrov. 

5. Dostopnost

Marsikateri gost si lokacijo, ki jo bo obiskal, ne izbere le glede na ponudbo hrane ali zaradi prijaznega osebja, ampak se za določen kraj odloči zato, ker se do tja lahko pripelje z osebnim avtomobilom in ga ima dejansko kje parkirati. Izjemnega pomena so torej tudi urejena in dovolj velika parkirišča. Pri tem že dolgo ne gre več samo za prostor, kjer pustimo avtomobil. Malice, kosila, večerje s poslovnimi parterji, družinski obed ob koncu tedna in še marsikateri drug razlog za obisk gostiln oziroma restavracij so ob čedalje širši uporabi električnih avtomobilov za osebne in poslovne namene namreč vse bolj povezani tudi z možnostjo polnjenja električnih vozil

Sistemski ponudnik električne mobilnosti MOON lahko s svojimi storitvami in proizvodi postreže tudi tistim, ki običajno strežejo druge: gostincem.
Sistemski ponudnik električne mobilnosti MOON lahko s svojimi storitvami in proizvodi postreže tudi tistim, ki običajno strežejo druge: gostincem. FOTO: Arhiv naročnika

Včasih je večina gostov želela čim prej priti na končni cilj, danes se razvajajo tudi na poti in odkrivajo zanimive kraje. Lastniki električnih avtomobilov pa ob tem želijo napolniti tudi baterije vozila. Seveda lahko to opravijo tudi na avtocestnem postajališču, a misel na obed, med katerim se vsako minuto uživanja za mizo električni avtomobil napolni še za kilometer poti, je za njegovega lastnika lahko ravno tako mamljiva, kot najboljša sladica, še posebej, če gre polnjenje na račun gostinca. Tudi lastniki gostiln že ugotavljajo, da so polnilnice lahko velika konkurenčna prednost. Gostje pač raje zavijejo tja, kjer lahko ob obisku napolnijo baterijo svojega električnega avtomobila, saj s tem prihranijo čas, ki je najpomembnejša dobrina moderne dobe. 

Ne preseneča torej, da se za polnilnice – in v povezavi z njimi za celotne sisteme (lastna sončna elektrarna, hranilnik energije in ves sistem za upravljanje) – tudi pri nas odloča vse več gostincev, ki si želijo ostati najboljši v svojem poslu in pomembno prispevati k bolj čistemu okolju. MOON, sistemski ponudnik električne mobilnosti, ki deluje pod okriljem Porsche Slovenija, generalnega uvoznika vozil Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA, ŠKODA in Volkswagen Gospodarska vozila, svetuje ter ponuja infrastrukturo za polnjenje in pridobivanje zelene polnilne energije, pa tudi pripravljene rešitve za upravljanje in vzdrževanje. S svojimi storitvami in proizvodi tako lahko postreže tudi tistim, ki so po navadi sami navajeni streči drugim: gostincem. 

 

Sponzorirana objava

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 856