"Problem je, ker so ponaredki bolj kakovostni in tudi cenovno dostopnejši kot originali," je v nagovoru na dnevu vlagateljev na Kitajskem dejal ustanovitelj spletnega trgovinskega velikana Alibaba Jack Ma. "Gre za iste tovarne, iste materiale, vendar izdelki nimajo istega imena," je poudaril.

Kitajske tovarne so dolga leta s poceni delovno silo izdelovale proizvode za znane blagovne znamke, z vzponom spletne trgovine Alibaba pa so vse bolj prepoznani tudi zaradi prodaje svojih lastnih izdelkov neposredno potrošnikom. Bolj kot k reševanju vprašanja ponaredkov se je po njegovem mnenju treba usmeriti k prehodu na nov poslovni model, ki počasi "ubija" tradicionalne blagovne znamke.
"Način poslovanja se je spremenil," je poudaril ustanovitelj Alibabe, potem ko se je spletna trgovina znova znašla pod plazom kritik, da prodaja ponaredke.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV